یک‌شنبه 8 مهر 1403

دارایی و ثروت

دارایی و ثروت

وب‌گاه عرشه آنلاین

وزیع یارانه طبق دهک‌بندی انجام می‌شود. اما با توجه به اینکه ممکن است درآمد خانوارها تغییر کند این دهک‌بندی هر چند وقت یک بار بازبینی می‌شود و معیار آن چیست؟

وب‌گاه اقتصاد نیوز

امروز نماد عالیس بیشترین خروج را داشت که ارزش آن 19 میلیارد تومان بود. پس از عالیس، نمادهای وبملت، خگستر و خزامیا بیشترین خروج پول حقیقی را داشتند.

خبرگزاری مهر

رئیس‌جمهور قانون «اجازه مشارکت جمهوری اسلامی ایران در افزایش سهام سرمایه دور ششم بانک توسعه اسلامی» به وزارت اقتصاد ابلاغ کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

قیمت طلا 18 عیار در بازار امروز با 2 میلیون و 314 هزار تومان به فروش رسید که نسبت به روز قبل 12 هزار و 900 تومان کاهش را نشان می دهد.

خبرگزاری تسنیم

وزیر راه و شهرسازی از اتمام مسیر برگشت منطقه 2 آزادراه تهران - شمال تا دهه فجر سال آینده خبر داد و گمانه‌زنی درباره عوارض آزادراه تهران - شمال را تکذیب کرد.

وب‌گاه گسترش

امروز در بازار آزاد قیمت طلای 18عیار هر گرم 2 میلیون و 340 هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید 27میلیون و 700 هزار تومان است.

خبرگزاری تسنیم

دادگاه حقوقی شکایت خانواده شهدا و آسیب‌دیدگان کودتای نوژه از دولت آمریکا که در جریان آن سه نفر به شهادت رسیدند و عده‌ای نیز زخمی شدند، برگزار شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

فرخی میکال گفت: گسترش دیپلماسی اقتصادی آن هم در شرایطی که با تحریم‌های ظالمانه غرب مواجه هستیم، تضمین کننده روند توسعه اقتصادی کشور است.

خبرگزاری تسنیم

سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس بیان کرد اعضا پیشنهادی را به کمیسیون تلفیق برنامه ارائه کردند که بر اساس آن باید حقوق بازنشستگان معادل 90 درصد حقوق شاغلان هم رتبه آنها شود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - وزیر راه و شهرسازی از اتمام مسیر برگشت منطقه 2 آزادراه تهران - شمال تا دهه فجر سال آینده خبر داد.

خبرگزاری تسنیم

معاون اول رئیس جمهور با حضور در آزادراه تهران - شمال از مسیر رفت و مراحل ساخت، پیشرفت و تکمیل مسیر برگشت منطقه 2 این آزادراه بازدید کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

جلسه کمیسیون صنایع و معادن مجلس اخیرا با حضور وزیر صمت و رئیس کل بانک مرکزی با دستورکار تأمین منابع ارزی واردات خودرو کارکرده برگزار شد که نماینده ساری در مجلس توضیحاتی درباره این جلسه ارائه کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان مشهد گفت: قیمت نان یارانه‌ای و نیمه یارانه‌ای از امروز پس از دو سال عدم تغییر قیمت، حدود 40 درصد افزایش پیدا کرده و قیمت نان آزاد تغییری نخواهد داشت.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وزیر راه و شهرسازی از اتمام مسیر برگشت منطقه 2 آزادراه تهران - شمال تا دهه فجر سال آینده خبر داد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، بر اساس معاملات بازار مبادله ارز و طلای ایران، قیمت هر اسکناس دلار امروز (سه‌شنبه سوم مرداد ماه) با افزایش نسبت به روز کاری قبل معادل 41 هزار و 279 تومان و قیمت حواله دلار 37 هزار و 526 تومان اعلام شد. در تابلوی معاملاتی مرکز مبادلات ارزی در روز جاری، نرخ اسکناس یورو با کاهش نسبت به روز کاری قبل معادل 45 هزار و 749 تومان، و نرخ حواله یورو 41 هزار...