یک‌شنبه 8 مهر 1403

دارایی و ثروت

دارایی و ثروت

خبرگزاری خبرنگاران جوان

دادگاه حقوقی شکایت خانواده‌ی شهدا و آسیب دیدگان کودتای نوژه از دولت امریکا، که در جریان آن 3 نفر به شهادت رسیدند و عده‌ای نیز زخمی شدند برگزار شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: ما الان در دو راهی قرار گرفته‌ایم و هنوز تکلیف سرخابی‌ها مشخص نیست که برای وزارت ورزش هستیم یا سازمان خصوصی سازی؛ باید یکی صاحب سرخابی‌ها باشد.

خبرگزاری فارس

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - شاخص کل بورس تهران در پایان معاملات امروز (سه‌شنبه، سوم مرداد) با سه‌هزار و 439 واحد افزایش، در ارتفاع 2 میلیون واحد ایستاد.

خبرگزاری تسنیم

امروز در بازار آزاد قیمت طلای 18عیار هر گرم 2 میلیون و 340 هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید 27میلیون و 700 هزار تومان است.

وب‌گاه عصر ایران

سخنگوی دولت ادامه داد: همه این‌ها در کنار رشد اقتصادی بیش از 4 درصدی است. نرخ بیکاری فصل بهار نیز طبق اعلام مرکز آمار ایران به عدد بی سابقه 8.2 درصد (نسبت به بهار سال گذشته) کاهش یافته است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، بازار ارز یکی از مهمترین مولفه‌های اثرگذار بر معاملات در بازار‌های مختلف کشور است و نوسانات نرخ ارز اثر مستقیمی بر افزایش و کاهش قیمت و حجم معاملات در سایر بازار‌ها دارد. بانک مرکزی با اجرای سیاست تثبیت اقتصادی در صدد کنترل بازار ارز، اقدامات هماهنگی را انجام داده است که ثمرات آن در کاهش نرخ ارز و ثبات آن در ماه‌های اخیر ظاهر شده است. همزمان با...

وب‌گاه مشرق نیوز

مدیرکل غرب آسیای سازمان توسعه تجارت از رشد 24 درصدی صادرات ایران به عراق در 3 ماهه ابتدایی 1402 نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد.

خبرگزاری مهر

قیمت سکه امامی با افزایش قیمت نسبت به دیروز به قیمت 27 میلیون و 600 هزار تومان رسید.

وب‌گاه مشرق نیوز

شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران در پایان معاملات امروز با افزایش 3438 واحد توانست کانال 2 میلیون واحدی را دوباره پس بگیرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، بورس اوراق بهادار تهران امروز گرچه رشد کم‌جانی داشت، اما با همین رشد توانست کانال 2 میلیون واحدی که اخیرا از دست داده بود، را دوباره پس بگیرد، به گونه‌ای که شاخص کل در پایان معاملات با افزایش 3438 واحد به رقم 2 میلیون و 1897 واحد رسید. همچنین شاخص هموزن با افزایش 1251 واحد به رقم 710 هزار و 793 واحد رسید. ارزش روز بازار در بورس تهران به بیش از...

وب‌گاه عرشه آنلاین

رییس سازمان برنامه و بودجه در توییتی، از میزان تورم ماهانه و تورم نقطه به نقطه خبر داد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

فرزین گفت: با نزولی شدن نرخ تورم و ثبات بازار ارز، شاهد کاهش قیمت مسکن در بیشتر مناطق تهران هستیم.

خبرگزاری تسنیم

نایب رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران از تعطیلی بازار طلای تهران به مدت شش روز بمناسبت ایام سوگواری سید و سالار شهیدان (ع) خبر داد.

خبرگزاری مهر

رئیس کل بانک مرکزی در جلسه دوره ای هم اندیشی با اقتصادانان از استمرار روند کاهشی نرخ تورم در ماه جاری خبر داد و گفت: با نزولی شدن نرخ تورم و ثبات بازار ارز، شاهد کاهش قیمت مسکن هستیم.