دوشنبه 9 مهر 1403

دارایی و ثروت

دارایی و ثروت

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: قیمت طلا 18 عیار امروز در بازار تهران سیر نزولی را در پیش گرفت.

خبرگزاری مهر

مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی با بررسی مهمترین موانع جذب دانشجویان بین الملل، عوامل اداری، قانونی و ساختاری را مهمترین عامل این موضوع می داند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

قیمت طلا 18 عیار امروز مسیر افت را دنبال کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اگرچه سخنگوی دولت صریحا تغییر نرخ گاز خوراک صنایع را تکذیب کرده، اما این روزها شاهد انتشار اخبار و شایعاتی در خصوص تغییر نرخ گاز خوراک صنایع در رسانه ها هستیم که مشخصا هدفی جز سلب اعتماد سهامداران ندارد. در چنین شرایطی انتظار می رود تا سازمان بورس با دقت بیشتری نسبت به انتشار اخبار هایی که بدون منبع موثق منتشر شده واکنش نشان دهند.

خبرگزاری تسنیم

رئیس کمیسیون صنایع مجلس با بیان اینکه در حوزه خودرو فضای آشفته‌ای حاکم است، اضافه کرد: تصمیمات متناقض، دخالت‌هایی که منجر به خسارت‌های سنگین می‌شود و... موجب شده که مردم، تولیدکننده و قطعه‌ساز از شرایط موجود ناراضی باشند؛ چرا باید این گونه باشد؟

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: امروز قیمت پوند در بازار سیر نزولی را تجربه کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

قیمت سکه و دلار امروز در بازار تهران ریزشی بود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: امروز قیمت سکه نسبت به دیروز افت را تجربه کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

وب‌گاه اقتصاد نیوز

قیمت دلار مبادله ای در بازار امروز نسبت به روز قبل اندکی افت داشت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: امروز قیمت فروش دلار آمریکا 41,268 (چهل و یک هزار و دویست و شصت و هشت تومان) اعلام شد.

خبرگزاری دانشجو

گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو_ ندا زارعی: افزایش قیمت مرغ به دلیل اینکه نقش پررنگی در سبد خوراکی خانوار دارد، مورد توجه مردم قرار گرفته و کمترین انتظار از ستاد تنظیم بازار و وزارت جهاد کشاورزی آن است که پاسدار قیمت مصوبی که خود برای این کالا تعیین کردند باشند. با وجود اینکه قیمت مصوب هر کیلو مرغ 73 هزار تومان تعیین شده بود اما هم اینک هر کیلو مرغ در پروتئینی‌های پایتخت با قیمت 100 تا...

خبرگزاری مهر

رئیس مجلس گفت: باید در برنامه هفتم توسعه تدبیری صورت گیرد که قیمت‌گذاری کالاهای اساسی طوری باشد که افزایش قیمت آن‌ها بیش از میزان افزایش حقوق‌ها نباشد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

بیش از 14 هزار میلیارد تومان سود متعلق به 23 میلیون سهامدار از ابتدای سال جاری تا پایان تیر ماه توسط سمات از طریق اطلاعات سامانه سجام به حساب سهامداران واریز شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

در آغاز امروز قیمت دلار سیر کاهشی داشت و به 48,000 (چهل و هشت هزار) تومان رسید که نسبت به روز قبل، کاهش 0.42 درصدی داشته است. قیمت طلا و سکه هم پایین آمد.