دوشنبه 9 مهر 1403

دارایی و ثروت

دارایی و ثروت

خبرگزاری خبرنگاران جوان

امروز هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید در بازار آزاد تهران به قیمت 26 میلیون و 950 هزار تومان معامله می‌شود.

وب‌گاه مشرق نیوز

با راه‌اندازی سامانه املاک و مستغلات و انعقاد قراردادهای رایگان ما شاهد کاهش هزینه ها و بهبود وضعیت بازار هستیم.

وب‌گاه خبر آنلاین

فارس نوشت: رئیس‌جمهور قانون الحاق یک ماده به قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت را برای اجرا به وزارت امور اقتصاد، بانک مرکزی، وزارت بهداشت و معاونت امور زنان و خانواده ریاست‌جمهوری ابلاغ کرد.

خبرگزاری تسنیم

نمایندگان در جلسه علنی امروز مجلس با تقاضای استرداد لایحه ایجاد مناطق آزاد تجاری - صنعتی سرخس، دوغارون و مازندران موافقت کردند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

رئیس پلیس فتای تهران بزرگ از بازداشت فروشندگان لباس‌های نامتعارف محرمی خبر داد و گفت: متهمین در قالب بیش از 15 صفحه اینستاگرامی لباس‌هایی را با طرح‌های تبلیغ مواد مخدر، مشروبات الکلی و آیین شیطان‌پرستی، فرقه‌های ضاله و انحرافی به فروش می‌رساندند.

خبرگزاری تسنیم

عضو هیات رئیسه مجلس سوال محمدرضا صباغیان بافقی از وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی درباره عدم اقدام در خصوص همسان سازی و متناسب سازی حقوق بازنشستگان را اعلام وصول کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، 3 سوال از وزیر کار و یک طرح در جلسه امروز (دوشنبه، 2 مردادماه) مجلس شورای اسلامی اعلام وصول شد. محمد رشیدی در نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی موارد اعلام وصولی را به شرح زیر قرائت کرد: - 3 سوال ملی محمدرضا صباغیان بافقی از وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در خصوص عدم اقدام در خصوص همسان سازی و متناسب سازی حقوق بازنشستگان و بی توجهی به تشکل‌ها و...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس پلیس فتا پایتخت گفت: متهمین در قالب بیش از 15 صفحه اینستاگرامی لباس‌هایی با طرح‌های تبلیغ موادمخدرو مشروبات الکلی و آئین شیطان پرستی فرقه‌های ضاله و انحرافی را به فروش می‌رساندند.

خبرگزاری مهر

سه سوال ملی از وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی اعلام وصول شد.

خبرگزاری مهر

رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: با وجود اینکه از تصویب قانون ساماندهی صنعت خودرو یک سال و نیم می‌گذرد اما نتیجه آن مشخص نیست و به درستی اجرا نشده است.

خبرگزاری مهر

بررسی‌های میدانی خبرنگار مهر نشان می‌دهد استفاده از روش‌های متنوع برای کتمان درآمد در میان طلافروشان رواج بسیاری دارد.

خبرگزاری تسنیم

امروز در بازار آزاد قیمت طلای 18عیار هر گرم 2 میلیون و 290 هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید 26میلیون و 800 هزار تومان است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

با راه‌اندازی سامانه املاک و مستغلات و انعقاد قراردادهای رایگان ما شاهد کاهش هزینه ها و بهبود وضعیت بازار هستیم.

وب‌گاه خبر آنلاین

تسنیم نوشت: رئیس پلیس فتای تهران بزرگ از بازداشت فروشندگان لباس‌های نامتعارف محرمی خبر داد و گفت: متهمین در قالب بیش از 15 صفحه اینستاگرامی لباس‌هایی را با طرح‌های تبلیغ مواد مخدر، مشروبات الکلی و آیین شیطان‌پرستی، فرقه‌های ضاله و انحرافی به فروش می‌رساندند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در صحن علنی با انتقاد از افزایش قمیت مرغ گفت: پیش از این گفته می‌شد امکانات تولید وجود ندارد اما دیدیم سال گذشته که نرخ هر کیلو مرغ 63 هزار تومان تعیین شد، مرغ با نرخ 47 هزار تومان هم مشتری نداشت و تولیدکنندگان از مردم خواهش می‌کردند با این قیمت از آنها تهیه کنند. وی افزود: پس از این قیمت به 73 هزار تومان...