دوشنبه 9 مهر 1403

دارایی و ثروت

دارایی و ثروت

وب‌گاه 55 آنلاین

مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران از میانگین مصرف روزانه 114 میلیون لیتر بنزین در کشور خبر داد و گفت: با توجه به پیش رو بودن سفرهای تابستانی و ایام اربعین این عدد باز هم افزایش می‌یابد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار گفت: این سازمان در خصوص قانون برنامه پنج ساله هفتم کشور پیشنهادی را به مجلس ارائه کرده است که به موجب آن تجدید ارزیابی تمام طبقات دارایی‌ها برای شرکت‌های ثبت شده نزد سازمان الزامی شود.

وب‌گاه فرارو

در تحقیقات اولیه پلیس فتا مشخص شد بیش از 15 صفحه مجازی در شبکه اجتماعی اینستاگرام در حال فعالیت در این خصوص هستند و با تبلیغات گسترده اقدام به فروش محصولات خود می‌کنند که با اقدامات تخصصی و فنی گردانندگان تمامی صفحات شناسایی شدند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سید مجید میراحمدی معاون امنیتی انتظامی وزارت کشور و رییس ستاد مرکزی اربعین امروز دوشنبه (2 مرداد) در حاشیه جلسه ستاد مرکزی اربعین گفت: ثبت نام زائرین در سامانه سماح از فردا (سوم مرداد) 10 صبح آغاز می‌شود. وی افزود: مبلغ تعیین شده برای بیمه زائران را به ازای هر نفر 35 هزار تومان است، اما مبلغ پرداختی بیمه‌گر بین 40 تا 70 درصد افزایش خواهد داشت. رئیس...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

کنعانی در واکنش به ادعای تازه بلینکن درباره گفت: آمریکایی‌ها مسئول وضعیت کنونی برجام و ایجاد خلل در اجرای این توافقنامه بین‌المللی هستند.

خبرگزاری ایرنا

اهواز - ایرنا - مدیر شعب استان خوزستان از افزایش تسهیلات خرید مسکن انفرادی، زوجین و جعاله از محل اوراق گواهی حق تقدم استفاده ازتسهیلات مسکن (اوراق ممتاز) برای شهرهای خوزستان خبر داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

برای اولین بار حداقل در 12 سال اخیر رشد پایه پولی اقتصاد ایران با شدت قابل توجهی - بیشتر از ده درصد - بیشتر از رشد نقدینگی بوده است و این یک ناترازی تازه در اقتصاد است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

امروز هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید در بازار آزاد تهران به قیمت 26 میلیون و 950 هزار تومان معامله می‌شود.

وب‌گاه مشرق نیوز

با راه‌اندازی سامانه املاک و مستغلات و انعقاد قراردادهای رایگان ما شاهد کاهش هزینه ها و بهبود وضعیت بازار هستیم.

وب‌گاه خبر آنلاین

فارس نوشت: رئیس‌جمهور قانون الحاق یک ماده به قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت را برای اجرا به وزارت امور اقتصاد، بانک مرکزی، وزارت بهداشت و معاونت امور زنان و خانواده ریاست‌جمهوری ابلاغ کرد.

خبرگزاری تسنیم

نمایندگان در جلسه علنی امروز مجلس با تقاضای استرداد لایحه ایجاد مناطق آزاد تجاری - صنعتی سرخس، دوغارون و مازندران موافقت کردند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

رئیس پلیس فتای تهران بزرگ از بازداشت فروشندگان لباس‌های نامتعارف محرمی خبر داد و گفت: متهمین در قالب بیش از 15 صفحه اینستاگرامی لباس‌هایی را با طرح‌های تبلیغ مواد مخدر، مشروبات الکلی و آیین شیطان‌پرستی، فرقه‌های ضاله و انحرافی به فروش می‌رساندند.

خبرگزاری تسنیم

عضو هیات رئیسه مجلس سوال محمدرضا صباغیان بافقی از وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی درباره عدم اقدام در خصوص همسان سازی و متناسب سازی حقوق بازنشستگان را اعلام وصول کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، 3 سوال از وزیر کار و یک طرح در جلسه امروز (دوشنبه، 2 مردادماه) مجلس شورای اسلامی اعلام وصول شد. محمد رشیدی در نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی موارد اعلام وصولی را به شرح زیر قرائت کرد: - 3 سوال ملی محمدرضا صباغیان بافقی از وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در خصوص عدم اقدام در خصوص همسان سازی و متناسب سازی حقوق بازنشستگان و بی توجهی به تشکل‌ها و...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس پلیس فتا پایتخت گفت: متهمین در قالب بیش از 15 صفحه اینستاگرامی لباس‌هایی با طرح‌های تبلیغ موادمخدرو مشروبات الکلی و آئین شیطان پرستی فرقه‌های ضاله و انحرافی را به فروش می‌رساندند.