دوشنبه 9 مهر 1403

دارایی و ثروت

دارایی و ثروت

وب‌گاه دنیای اقتصاد

در آغاز امروز قیمت دلار سیر کاهشی داشت و به 48,000 (چهل و هشت هزار) تومان رسید که نسبت به روز قبل، کاهش 0.42 درصدی داشته است. قیمت طلا و سکه هم پایین آمد.

وب‌گاه خبر آنلاین

سلامت نیوز نوشت: فیبر علاوه بر حفظ وزن، می‌تواند در مهار قند خون، کنترل بیماری‌های قلبی، برخی سرطان‌ها و... کمک کند؛ پس مهم است منابع فیبر را در برنامه غذایی‌مان بگنجانیم

وب‌گاه گسترش

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس پلیس فتای تهران بزرگ از بازداشت فروشندگان لباس‌های نامتعارف محرمی خبر داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

امروز قیمت سکه در معاملات بازار عقب نشینی کرد و به 26,697,000 (بیست و شش میلیون و ششصد و نود و هفت هزار) تومان رسید که نسبت به روز قبل، کاهش 0.73 درصدی داشته است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

امروز در بازار قیمت دلار به مانند روز گذشته روند نزولی داشت و به 48,000 (چهل و هشت هزار) تومان رسید که نسبت به روز قبل، کاهش 0.42 درصدی را تجربه کرده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

در بازار قیمت طلا 18 عیار امروز عقب نشینی کرد و هر گرم به 2,266,600 (دو میلیون و دویست و شصت و شش هزار و ششصد) تومان رسید که نسبت به روز قبل، کاهش 0.7 درصدی داشته است.

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس پلیس فتای تهران بزرگ از بازداشت فروشندگان لباس‌های نامتعارف محرمی خبر داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

امروز قیمت دلار و سکه کاهشی بود، قیمت طلا هم پایین آمد و هر گرم با افت 0.7 درصدی که داشت، 2,266,600 (دو میلیون و دویست و شصت و شش هزار و ششصد) تومان معامله شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - نمایندگان مجلس شورای اسلامی با تقاضای استرداد لایحه ایجاد مناطق آزادتجاری - صنعتی سرخس - دوغارون و مازندران موافقت کردند.

وب‌گاه مشرق نیوز

نرخ مصوب 50 نوع میوه و صیفی برای فروش در میدان مرکزی میوه و تره بار تهران به صورت عمده اعلام شد، این نرخ‌ها ملاک قیمت‌گذری در خرده فروشی‌های سطح شهر است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

برخی کانال‌های اعلام قیمت سکه به نقل از یک رسانه نزدیک به نهادهای مهم کشور نوشتند که نمایندگان قطر در سفر به ایران حامل این پیامی بودند که دولت آمریکا خواهان توافق با ایران قبل از انتخابات 2024 این کشور است؛ اما این شایعه دیشب تکذیب شد.

خبرگزاری میزان

نمایندگان در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی با تقاضای استرداد لایحه ایجاد مناطق آزاد تجاری - صنعتی سرخس، دوغارون و مازندران موافقت کردند.