دوشنبه 9 مهر 1403

دارایی و ثروت

دارایی و ثروت

خبرگزاری مهر

متقاضیان سفر با قطار برای نیمه دوم تابستان که از صبح امروز (دوشنبه) موفق به خرید حضوری بلیت از آژانس‌ها نشدند، از ساعت 14 امروز به صورتی اینترنتی امکان خرید خواهند داشت.

خبرگزاری مهر

معطلی کالاهای وارداتی در گمرکات کشور تازگی ندارد و گاهی از زمان ورود این کالاها به گمرک تا صدور مجوز ترخیص سال ها زمان می برد. این روزها هم تاخیر در ترخیص گوشت های برزیلی خبرساز شده است.

خبرگزاری تسنیم

نرخ مصوب 50 نوع میوه و صیفی برای فروش در میدان مرکزی میوه و تره بار تهران به صورت عمده اعلام شد، این نرخ‌ها ملاک قیمت‌گذری در خرده فروشی‌های سطح شهر است.

خبرگزاری تسنیم

براساس ابلاغ سازمان حمایت از مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان، پرونده‌های وارداتی که در آن کالا با روشهای مختلف مانند واردات در برابر صادرات خود وارد کشور شده و امکان ارایه اسناد خرید ارز وجود ندارد، نرخ سنا در روز ترخیص کالا ملاک قیمت‌گذاری قرار می‌گیرد.

خبرگزاری تسنیم

اگرچه سخنگوی دولت صریحا تغییر نرخ گاز خوراک صنایع را تکذیب کرده، اما این روزها شاهد انتشار اخبار و شایعاتی در خصوص تغییر نرخ گاز خوراک صنایع در رسانه ها هستیم که مشخصا هدفی جز سلب اعتماد سهامداران ندارد.

وب‌گاه فرارو

بیشترین خواص زیره را باید کمک به هضم، تقویت سیستم ایمنی بدن و کمک به گردش خون دانست که دارای طبیعت گرم و خشک و خاصیت آنتی‌اکسیدانی فراوان است و سبب افزایش شیر مادر و برای دل‌درد کودکان مفید است. رفع مشکلات مثانه و کلیه - دفع گاز روده و معده - ضدعفونی‌کننده - کاهش وزن از خواص متعدد زیره سبز است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، امید گلزاری در تشریح افزایش صادرات کالا‌های ایرانی به چهار کشور اروپایی شامل اسپانیا، ایتالیا، فرانسه و هلند، اظهار داشت: عمده کالا‌های صادراتی ایران به اسپانیا شامل زعفران، پسته، مغز پسته، پلی‌اتیلن، دیگ‌های صنعتی آب‌گرم، مصنوعات ریخته‌گری و رادیاتور است؛ ارزش صادرات ایران به اسپانیا در 3 ماه اول سال جاری 16 میلیون دلار ثبت شده است. وی اضافه...

خبرگزاری مهر

چند تن از نمایندگان مجلس شورای اسلامی، نقطه نظرات خود درباره مدیریت بازار کالاهای استراتژیک در کشور را مطرح کردند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

حمید سجادی، وزیر ورزش و جوانان از سمت خود استعفا داد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، امروز سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی و بنیاد برکت، تفاهم‌نامه‌ای درحمایت از طرح‌های نوآور و ارتقای بهره‌وری بخش کشاورزی امضا کردند. سیدمجتبی خیام نکویی، رئیس سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی در این مراسم به نقش امنیت غذایی و توسعه پایدار در کشور و جهان اشاره کرد و گفت: مقام معظم رهبری هم بار‌ها اعلام کرده‌اند که امنیت غذایی اهمیت درجه...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

عبدالناصر همتی، رییس‌کل اسبق بانک مرکزی نوشت: مگر قرار نبود بورس اولویت اول شما باشد و حتی، سه روزه مشکل آن را رفع کنید؟! آیا وضعیت بورس چیزی جز نتیجه سیاستها، تصمیمات و نگرش دولت در مورد بورس می باشد؟!

خبرگزاری تسنیم

بر اساس اعلام سازمان حمایت از مصرف کنندگان، محصولات عرضه شده از طریق رویه واردات از محل صادرات خود با نرخ ارز اسکناس سامانه سنای بانک مرکزی قیمت گذاری خواهند شد.

وب‌گاه گسترش

منابع تبصره 14 با احتساب نرخ خوراک گاز 7 هزار تومانی حدود 30 هزار میلیارد تومان کسری دارد و به ازای هر هزار تومان کاهش در نرخ گاز خوراک صنایع، 37 هزار میلیارد تومان به این کسری افزوده خواهد شد.

وب‌گاه گسترش

مدیر کل راه و شهرسازی خراسان رضوی گفت: در اداره کل راه و شهر سازی سامانه‌ای در راستای شفاف سازی و ساماندهی اجاره بها طراحی شده است که با توجه به اطلاعات وارد شده ملک را کارشناسی و میزان اجاره بها و کمیسیون مستاجر و موجر را تعیین می‌کند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

تصویب 468 مجوز دستگاه‌های اجرایی و 93 کاربرگ مجوز‌های اصناف و همچنین رسیدن تعداد کلی مجوز‌های مصوب در سال 1401 به عدد 3 هزار و 415 مجوز از مهم‌ترین نتایج نشست‌های هیأت مقررات‌زدایی و بهبود محیط کسب و کار در سال گذشته بود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

همتی نوشت: مگر قرار نبود بورس اولویت اول شما باشد و حتی، سه روزه مشکل آن را رفع کنید؟!