دوشنبه 9 مهر 1403

دارایی و ثروت

دارایی و ثروت

وب‌گاه عرشه آنلاین

دیروز خبر آمد که ساختمان اداری دیجی‌کالا، پلتفرم خرده‌فروشی آنلاین، به‌صورت موقت پلمب شد. علت این اتفاق را تصاویری منتشرشده از کارکنان دیجی‌کالا بیان کردند که در آن کارمندان زن بعضا حجاب مو ندارند

وب‌گاه خبر آنلاین

دنیای‌اقتصاد نوشت: بازار معاملات مسکن تهران، برای دومین ماه پیاپی با «رفتار سرد سمت تقاضا» روبه‌رو شد. نتایج تحقیقات میدانی از نبض قیمت آپارتمان‌های پایتخت در تیر حاکی است، متوسط قیمت در فایل‌های فروش شش منطقه همچون مناطق 4 و 5نسبت به خرداد، بیش از 5درصد کاهش یافت. اطمینان از انعکاس کامل «قیمت‌های پیشنهادی کاهش یافته» در قراردادهای فروش (قیمت قطعی)، بعداز «رفع حبس از آمارهای رسمی معاملات...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

خبرگزاری تسنیم

ظرفیتهای تولید، زمانی به ثمردهی حداکثری میرسد که مثلت تولیدکننده - بانک - دولت، همگی در راستای توسعه تولید گام بردارند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

فعالان بازار باور دارند در صورتی که در روز جاری دلار پایین تر از 48 هزار و 200 تومان برود احتمال عقب نشینی تا 47 هزار و 900 تومان وجود دارد، با این حال عده ای می گفتند احتمالا در کف قیمتی 48هزار تومان رنج خواهد شد.

خبرگزاری تسنیم

برخی از اعضای شورای شهر تهران در نامه‌ای به وزیر راه و شهرسازی بر ضرورت زیر زمینی کردن مسیر ریلی راه‌آهن تهران اهواز تاکید کردند.

وب‌گاه مشرق نیوز

قیمت خودرو امروز نیز همانند ایام گذشته به روند نزولی خود ادامه داد و این روند بیشتر در بازار خودروهای داخلی نمایان بود.

وب‌گاه گسترش

برای خرید یک واحد خانه زیر 100 متر در شهرک غرب به حداقل 6.5 میلیارد و حداکثر 20.4 میلیارد تومان، بودجه نیاز دارید تا مالک یک واحد 53 تا 91 متری شوید.

خبرگزاری اکو نیوز

وب‌گاه گسترش

برخی کانال‌های اعلام قیمت سکه به نقل از یک رسانه نزدیک به نهادهای مهم کشور نوشتند که نمایندگان قطر در سفر به ایران حامل این پیامی بودند که دولت آمریکا خواهان توافق با ایران قبل از انتخابات 2024 این کشور است؛ اما این شایعه دیشب تکذیب شد.

وب‌گاه گسترش

در اینفوگرافی زیر قیمت روز ارزهای دیجیتال را مشاهده می کنید.

خبرگزاری مهر

جدیدترین آمار اوپک نشان می‌دهد که عایدی ایران از صادرات نفت در سال میلادی گذشته و طی فعالیت دولت سیزدهم به بیش از 42 میلیارد دلار رسیده است.