دوشنبه 9 مهر 1403

دارایی و ثروت

دارایی و ثروت

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، به نقل از المعلومه، «صادق الحسینی» یکی از فرماندهان نیرو‌های حشد شعبی، اعلام کرد که تدابیر امنیتی این نیروها، با نزدیک شدن به مراسم عزاداری روز عاشورای حسینی، افزایش یافته است. وی در ادامه افزود: نیرو‌های حشد شعبی، تدابیر امنیتی خود را در 13 بخش در محور‌های مختلف دیالی با نزدیک به روز عاشورای حسینی، افزایش داده‌اند تا امنیت این مناطق به صورت...

خبرگزاری دانشجو

رسول جلیلی، رئیس دانشگاه شریف در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، با اشاره به بازسازی و آماده سازی خوابگاه‌های این دانشگاه در ایام تابستان گفت: خوابگاه‌های دانشگاه شریف سال گذشته بعد از کرونا بازسازی شد و ظرف یک سال گذشته استهلاکی ایجاد شده که باید در دوماه باقی مانده از تابستان آماده سازی شود. وی افزود: در مجموع دانشگاه شریف هم در بخش دانشجویان مجرد و هم متاهل با کمبود خوابگاه...

وب‌گاه مشرق نیوز

مدیرعامل سابق کانون هموفیلی ایران، از اینکه بیماران هموفیلی برای دسترسی به دارو با مشکل مواجه هستند و آنها را درگیر استرس می سازد، انتقاد کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

فعالان بازار می گویند سیگنال های سیاسی موجود هم موجب شده کمتر کسی در موقعیت خریدسکه قرار بگیرد.

خبرگزاری تسنیم

واردات آیفون‌های رفرش و ریپک از طریق رویه واردات در برابر صادرات خود سبب بروز چالش‌های متعدد شده و حتی کار به جایی رسیده که فروشندگان آیفون به خریداران نسبت به گوشی‌های رفرش و ریپک شده هشدار می‌دهند.

وب‌گاه عصر ایران

بازار معاملات مسکن تهران، برای دومین ماه پیاپی با «رفتار سرد سمت تقاضا» روبه‌رو شد. نتایج تحقیقات میدانی از نبض قیمت آپارتمان‌های پایتخت در تیر حاکی است، متوسط قیمت در فایل‌های فروش شش منطقه همچون مناطق 4 و 5نسبت به خرداد، بیش از 5درصد کاهش یافت.

خبرگزاری تسنیم

قیمت هر اونس طلا امروز با 85 سنت معادل 0.04 درصد کاهش به 1961 دلار و 9 سنت رسید.

خبرگزاری تسنیم

قیمت هر بشکه نفت برنت دریای شمال امروز با 17 سنت معادل 0.21 درصد کاهش به 80 دلار و 90 سنت رسید.

وب‌گاه عرشه آنلاین

پژو 207 اتوماتیک، لوکس‌ترین هاچ‌بک ایران خودرو نیز همانند ارزان‌ترین هاچ‌بک این شرکت امروز با 2 میلیون تومان کاهش قیمت مواجه شد تا با قیمت 670 میلیون تومان در بازار آزاد معامله شود.

وب‌گاه گسترش

بررسی آمارها نشان می‌دهد بعد از جهش قیمت مسکن در اوایل دهه 90و راکد شدن این بازار، به‌واسطه کاهش تدریجی شیب رشد تورم و بعد از آن کاهش تورم انتظاری به‌واسطه اجرای برجام، از یک‌سو ترمز رشد قیمت‌ها کشیده شده و از سوی دیگر روند بهبود درآمد خانوارها تسریع شده است؛ درنتیجه خانوارها با زحمت کمتری نسبت به قبل، امکان تأمین نیازهای اساسی و کلان خود را پیدا کرده‌اند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

شاخص کل بورس با رشد 2 هزار و 965 واحدی در ارتفاع 1 میلیون و 979 هزار و 910 واحدی قرار گرفت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

نبراسکا گونر، معامله‌گر و تحلیلگر رمزارزها، روند نزولی در آینده نزدیک را برای بیت‌کوین پیش‌بینی می‌کند. گونر با اشاره به اینکه بیت‌کوین به زیر محدوده کم خود در ماه گذشته سقوط کرده است، اذعان می‌کند که افت ارزش بیت‌کوین محتمل به نظر می‌رسد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، مهدی پیرهادی رئیس کمیسیون سلامت محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران از ارایه نامه اعضای شورای شهر به وزیر راه برای زیرزمینی کردن مسیر ریلی راه‌آهن تهران - اهواز خبر داد. در متن این نامه که به خبرنگاران حاضر در صحن شورای شهر تهران نیز ارایه شد، آمده است: احتراما همانگونه که استحضار دارید با عنایت به نظر بسیاری از صاحبنظران و متخصصان حوزه...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سید صولت مرتضوی از شستا به عنوان بزرگ‌ترین شرکت چند رشته‌ای کشور یاد کرد که در تولید بیش از 20 محصول اساسی کشور اثرگذار است.

خبرگزاری مهر

وضعیت تامین مالی بخش تولید از مسیر بازار سرمایه در بهار امسال بهبود یافته است؛ به شکلی شاهد انتشار 12 همت اوراق شرکتی، 9 همت عرضه اولیه و 81 همت افزایش سرمایه شرکت های بورسی بوده ایم.