سه‌شنبه 10 مهر 1403

دارایی و ثروت

دارایی و ثروت

وب‌گاه مشرق نیوز

بانک مسکن از افزایش انواع تسهیلات مسکن اعم از خرید مسکن انفرادی، خرید مسکن زوجین و جعاله در تهران و شهرستان‌ها خبر داد.

خبرگزاری تسنیم

قالیباف گفت: 4 ماه از سال جدید گذشته و هنوز اسناد بودجه منتشر نشده است، بالاخره بودجه ابلاغ شده، اما انتشار قانون لازم است تا دستگاه‌ها آن را انجام دهند و ضرورت دارد سازمان برنامه و بودجه به این موضوع توجه داشته باشد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

تسهیلات خرید مسکن برای زوجین در تهران برای املاکی که حداکثر 25 سال عمر دارند، 800 میلیون تومان و برای املاکی که 25 تا 30 سال سن دارند، 640 میلیون تومان شد. زوجینی که در مراکز استان و شهرستان‌های بالای 200 هزار نفر جمعیت زندگی می‌کنند از این پس می‌توانند برای بناهای 25 ساله 640 میلیون تومان و برای بناهای 25 تا 30 ساله 480 میلیون تومان تسهیلات دریافت کنند. تسهیلات جعاله نیز بدون هیچ قید...

خبرگزاری مهر

بانک مسکن از افزایش انواع تسهیلات مسکن اعم از خرید مسکن انفرادی، خرید مسکن زوجین و جعاله در تهران و شهرستان‌ها خبر داد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مدیرعامل شرکت عمران شهر‌های جدید گفت: مسیر‌های تهران - هشتگرد به طول 28.5 کیلومتر و با پیشرفت 99 درصد و مترو تهران - پرند به طول 19 کیلومتر و با پیشرفت 75 درصد در آستانه تکمیل شدن هستند.

خبرگزاری مهر

معاون رئیس کل دادگستری استان تهران گفت: اسناد عادی یکی از دامنه دارترین فسادها در کشور را رقم زده است و معاملات غیر رسمی از مهمترین نقاط ضعف ساختار حکمرانی کشور محسوب می‌شود.

خبرگزاری دانشجو

‌به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی بانک مرکزی، با انتشار آمارهای پولی مربوط به پایان سال گذشته، مطالب و تحلیل هایی در برخی از جراید و رسانه‌های کشور در زمینه رشد پایه پولی، نقدینگی و اعطای تسهیلات به بخش تولید مطرح شده است که بعضا صحیح نبوده و نیازمند لحاظ کردن نکاتی جهت ارائه تصویر صحیح از تحولات این متغیرها است. کنترل رشد نقدینگی به عنوان مهمترین متغیر در...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری از آغاز ارائه خدمات جدید جبران هزینه خسارت درمان بازنشستگان و وظیفه‌بگیران تحت پوشش این صندوق در قالب طرح اختیاری با سرانه هر نفر 205 هزار تومان خبر داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

در شرایط فعلی عده ای از معامله گران می گویند کاهش تقاضا در بازار سکه علاوه بر درجا زدن دلار ناشی از ایام محرم بوده است.

خبرگزاری فارس

خبرگزاری تسنیم

بانک مرکزی اعلام کرد: به دنبال کاهش رشد نقدینگی از 42.8 درصد در مهرماه 1400 به 29 درصد در خرداد ماه امسال، پرداخت تسهیلات در شبکه بانکی در سال گذشته رشد 45.3 درصدی و در سه ماهه اول 1402 نیز رشد 25.8 درصدی داشته است.

وب‌گاه خبر آنلاین

مجمع عمومی عادی سالیانه و مجمع عمومی عادی به طور فوق العاده بانک گردشگری روز 31 تیر ماه 1402 در سالن اجتماعات بانک گردشگری برگزار شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس مجلس گفت: هنوز اسناد بودجه منتشر نشده و ضرورت دارد سازمان برنامه و بودجه به این موضوع توجه داشته باشد.