سه‌شنبه 10 مهر 1403

دارایی و ثروت

دارایی و ثروت

وب‌گاه الف

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری از آغاز ارائه خدمات جدید جبران هزینه خسارت درمان بازنشستگان و وظیفه بگیران تحت پوشش این صندوق در قالب طرح «اختیاری» با سرانه هر نفر 205هزار تومان خبر داد.

وب‌گاه گسترش

رییس اسبق اتحادیه طلا و جواهر گفت: در اواخر تیرماه، کاهش فروش طلا قابل پیش‌بینی بود چرا که با فرارسیدن محرم همواره ما با موج شدید کاهش خرید و حتی فروش روبرو می‌شویم.

خبرگزاری دانشجو

عبدالله معتمدی، رئیس دانشگاه علامه طباطبایی در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، در خصوص بودجه پژوهشی این دانشگاه گفت: شرایط دانشگاه علامه در بودجه پژوهشی نسبت به سال‌های قبل شرایط بهتری هست و امیدوارم بتوانیم با تخصیص‌های به موقعی که از سازمان برنامه و بودجه می‌گیریم بتوانیم به تعهدات پژوهشی عمل کنیم. وی افزود: یکی از مشکلاتی که در دو سه ماه اخیر داشتیم، مشکلاتی بود که در...

خبرگزاری اکو نیوز

وب‌گاه مشرق نیوز

به دنبال کاهش رشد نقدینگی از 42.8 درصد در مهرماه 1400 به 29 درصد در خرداد ماه امسال، پرداخت تسهیلات در شبکه بانکی در سال گذشته رشد 45.3 درصدی و در سه ماهه اول 1402 نیز رشد 25.8 درصدی داشته است.

وب‌گاه عصر ایران

دنون در حالی که یک پنجم بازار روسیه را تحت کنترل خود گرفته بود، اکتبر گذشته اعلام کرد که با پذیرش خسارت 1 میلیارد یورویی از بازار روسیه خارج می‌شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: اطلاعات در یادداشتی به انتقاد از عملکرد دولت ابراهیم رئیسی پرداخت.

وب‌گاه عرشه آنلاین

روش فوق‌العاده 3 محصول ایران خودرو با موعد تحویل سه ماهه آغاز شد.

خبرگزاری دانشجو

نحوه پیشبرد پروژه نهضت ملی مسکن و ماجراهایی که بر سر قانون مالیات بر عایدی سرمایه در مجلس پیاده شد، باعث افسارگسیختگی بازار مسکن شده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: در حالی که چهار ماه از سال 1402 پشت سر گذاشته شده، شاخص کل بورس که تا سطح دو میلیون و 16 هزار و 385 واحد خود را بالا کشیده بود، بار دیگر دیروز به پایین این کانال سقوط کرد تا در طول سه ماه بهار و یک‌ماه سپری شده از تابستان به‌طور متوسط 2.8 درصد بازدهی داشته باشد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

اوضاع بورس وخیم است و این را می توان به حساب تصمیمات دولت نوشت که کاری کرده تا سرمایه گذاری بلند مدت در تولید، با ابهامات فراوان مواجه شود.

وب‌گاه مشرق نیوز

نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز خود به ادامه رسیدگی به گزارش کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در خصوص طرح اصلاح موادی از قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی می پردازند.