سه‌شنبه 10 مهر 1403

دارایی و ثروت

دارایی و ثروت

وب‌گاه اقتصاد نیوز

رئیس مجلس شورای اسلامی خواستار انتشار اسناد بودجه سال 1402 از سوی سازمان برنامه و بودجه شد.

خبرگزاری مهر

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: بودجه ابلاغ شده است و لازم است که سازمان برنامه و بودجه به انتشار اسناد بودجه عنایت داشته باشد.

خبرگزاری تسنیم

مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید از مراحل تکمیل 6 خط متروی شهرهای جدید به تهران و اصفهان خبر داد و گفت: مسیرهای تهران - هشتگرد به طول 28.5 کیلومتر و با پیشرفت 99 درصد و مترو تهران - پرند به طول 19 کیلومتر و با پیشرفت 75 درصد در آستانه تکمیل شدن هستند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

خبرگزاری مهر

نوید رجایی گفت: دولت به صورت علنی دست در جیب سهامداران کرده و با افزایش هزینه‌ها و بالا بردن نرخ خوراک سودآوری صنایع مختلف را به بدترین شکل ممکن پایین آورده است.

وب‌گاه مشرق نیوز

مالیات یکی از منابع پایدار درآمدی برای دولت‌ها به شمار می‌رود که علاوه بر غیر تورمی بودن این درآمدها، عاملی برای توزیع عادلانه درآمد در کشور به شمار می‌رود.

وب‌گاه عصر ایران

دولت باید پاسخ دهد آیا این مردمند که همیشه باید سختی بکشند وفشار را تحمل کنند تا دولت خرجش را دربیاورد و کسری بودجه اش یا اثر تحریم‌ها بر اقتصاد را جبران کند یا این دولت است که وظیفه بدیهی تامین رفاه مردم بردوشش قرار گرفته است؟ احتمالا جای مردم و دولت عوض نشده است؟

وب‌گاه عرشه آنلاین

چطور بفهمم دهک چندم هستم؟ این سوالی است که هر شهروند ایرانی شاید بارها از خود پرسیده باشد؟ چند سال است که بخشی از یارانه هایی که به سوخت، برخی مواد خوراکی، آب، برق و سایر اقلام از این دست اختصاص می یافت، در قالب طرح هدفمندسازی یارانه ها، به طور مستقیم و نقدی به حساب سرپرست خانوار ها واریز می شود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

شاخص کل بورس با اُفت 2 هزار و 198 واحدی در ارتفاع 1 میلیون و 980 هزار و 935 واحدی قرار گرفت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

در شرایط فعلی عده ای از معامله گران می گویند کاهش تقاضا در بازار سکه علاوه بر درجا زدن دلار ناشی از ایام محرم بوده است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - بانک مسکن از افزایش انواع تسهیلات مسکن اعم از خرید مسکن انفرادی، خرید مسکن زوجین و جعاله در تهران و شهرستان‌ها خبر داد.

خبرگزاری تسنیم

به گفته ی سرپرست دفتر نوسازی و توانمندسازی تعاونی‌ها در سال 1401 بیش از 30هزار میلیارد تومان تسهیلات از طریق شبکه بانکی کشور به شرکت های تعاونی پرداخت شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس کانون عالی بازنشستگان تامین اجتماعی گفت: دائمی شدن متناسب سازی حقوق بازنشستگان باید در برنامه هفتم پیگیری شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

هم‌اکنون در مرحله استقرار رتبه‌بندی هستیم و به دلیل اینکه بخشی از فرهنگیان معترض هستند، فرآیندها باید مبتنی بر شرایط گذشته باشد بنابراین در مرحله رسیدگی به اعتراضات نمی‌توان معیار جدیدی را برای رسیدگی به اعتراضات تولید کرد و اصلاح آیین‌نامه رتبه‌بندی معلمان باید بعد از گذراندن این مراحل باشد تا عدالت برای همه رعایت شود.