چهارشنبه 11 مهر 1403

دارایی و ثروت

دارایی و ثروت

وب‌گاه دنیای اقتصاد

امروز در صرافی ملی ایران قیمت دلار در جریان معاملات بر مدار ثبات حرکت کرد و نرخ 41,259 (چهل و یک هزار و دویست و پنجاه و نه تومان) برای فروش اعلام شده است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وزیر امور اقتصادی و دارایی با صدور احکامی حسین قربان زاده را به عنوان مشاور خود و مالک رحمتی را به عنوان رئیس سازمان خصوصی‌سازی منصوب کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو هفتمین همایش سریالی عبور از تورم، با عنوان "سرمایه گذار مرجع " با حمایت «بروکر آرون گروپس» و با شعار "چند ساعت برای یک عمر" با حضور دکتر «سامان کریمی شاد»، کارشناس بازار‌های مالی و «امیرحسین کریمی شاد» تحلیل گر بازار‌های مالی،29 تیرماه 1402 در مرکز همایش‌های بین المللی صدا و سیما برگزار شد. «سامان کریمی شاد» دبیر علمی این همایش درباره علت برگزاری...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

در بازار پشت خطی هرات هم اسکناس آمریکایی نوسان صعودی 100تومانی را تجربه کرد و به 48هزار و 400 تومان رسید.

خبرگزاری فارس

خبرگزاری تسنیم

در فاصله حدود 40 روز مانده به اربعین 1402، نشست هم‌اندیشی برای تسریع در تامین 2000 دستگاه اتوبوس از طریق واردات برگزار شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

وزیر امور اقتصادی و دارایی با صدور احکامی حسین قربان زاده را به عنوان مشاور خود و مالک رحمتی را به عنوان رییس سازمان خصوصی‌سازی منصوب کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

امروز هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید در بازار آزاد تهران به قیمت 27 میلیون و 400 هزار تومان معامله می‌شود.

خبرگزاری تسنیم

در بودجه سال 1401 پیشنهادی در خصوص تعیین بودجه 54 میلیارد تومانی به منظور حمایت از گزارشگران فساد مطرح شد که خبری از سرنوشت آن نیست ضمن اینکه اشکال در رویه‌های حمایت دولت از گزارشگران فساد خطر بی‌اعتمادی به دولت را تقویت کرده است.

خبرگزاری تسنیم

طبق اعلام معاون بانک مرکزی، پرداخت تسهیلات در شبکه بانکی در سال 1401 رشد 45.3 درصدی و در سه ماهه اول 1402 نیز رشد 25.8 درصدی داشته است.

خبرگزاری ایرنا

همدان - ایرنا - رییس سازمان برنامه و بودجه استان همدان گفت: اولویت تخصیص اعتبارات سفر رئیس جمهور با طرح های نیمه تمام و با پیشرفت فیزیکی بالا است که در همین راستا مبلغ 300 میلیارد ریال برای تکمیل چهار مجموعه ورزشی در اسدآباد، بهار، تویسرکان و کبودراهنگ مصوب شده است.

خبرگزاری تسنیم

دادستان کل کشور گفت: بیش از 30 هزار حساب بانکی مرتبط با قمار و شرط‌بندی کشف و 24 هزار حساب مسدود شده است. وی همچنین گفت: 63 هزار و 210 نفر در بانک اطلاعاتی مجرمین حرفه‌ای و سابقه‌دار ثبت شده‌اند.

خبرگزاری تسنیم

وزیر امور اقتصادی و دارایی با صدور احکامی حسین قربان زاده را به عنوان مشاور خود و مالک رحمتی را به عنوان رییس سازمان خصوصی‌سازی منصوب کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

پیش فروش بلیت قطار‌های مسافری برای بازه زمانی 16 مرداد تا 31 شهریور از روز دوشنبه 2 مرداد ماه آغاز می‌شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

صدور احکام مربوطه در مردادماه 1400 توسط صندوق بازنشستگی کشوری انجام شد اما با وجود بارگذاری احکام صادره در سایت صندوق و مشاهده و دریافت احکام مذکور توسط بازنشستگان این حوزه، احکام صادره تاکنون به اجرا درنیامده بود و پرداخت حقوق کماکان به‌صورت گذشته انجام می‌شد. صندوق بازنشستگی در آن زمان علت عدم اجرای احکام را عدم تأمین اعتبار از سوی سازمان برنامه و بودجه اعلام کرده بود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، در راستای اجرای ماده 30 قانون برنامه ششم توسعه دولت مکلف شد بررسی‌های لازم جهت برقراری عدالت در نظام پرداخت، رفع تبعیض و متناسب‌سازی دریافت‌ها و برخورداری از امکانات شاغلین، بازنشستگان و مستمری‌بگیران کشوری و لشکری سنوات مختلف را انجام دهد. به دنبال این موضوع، مهرماه سال 1399 بود که همسان‌سازی حقوق بازنشستگان کشوری و لشکری تصویب و مقرر شد از محل...