چهارشنبه 11 مهر 1403

دارایی و ثروت

دارایی و ثروت

وب‌گاه عرشه آنلاین

دلیل نزولی بودن دلار در هفته گذشته، بیشتر از جنس سیاسی بود، چراکه با وجود برخی اخبار منفی درمورد ایران، برخی اخبار دیگر نیز نشانه‌هایی از ارتباطات دیپلماتیک را در خود دارد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، رسیدگی به طرح تأمین مالی و جهش تولید ازطریق اصلاح قوانین حداکثر استفاده از توان تولیدی و خدماتی کشور و حمایت از کالای ایرانی و رفع موانع تولید رقابت پذیر و ارتقای نظام مالی کشور در دستورکار نمایندگان در جلسه علنی امروز قرار دارد. وکلای ملت در این جلسه پس از بررسی‌های لازم ماده یک و دو طرح مذکور را با اکثریت آرا به تصویب رساندند که در ادامه جزئیات...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

در بازار کم تنوع خودروهای داخلی، گزینه‌هایی برای تمامی سلیقه‌ها وجود ندارد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

نمایندگان مجلس، به نهاد‌های مالی فعال در بازار‌های پول و سرمایه مجوز دادند با استفاده از گزارش‌های پایگاه داده اعتباری نسبت به تامین منابع یا ارائه خدمات مالی اقدام نمایند.

وب‌گاه فرارو

دادستان کل کشور با اشاره به کشف بیش از 24 هزار حساب مشکوک به قمار و اخطار به بانک‌ها از طریق بانک مرکزی گفت: بیش از 30 هزار حساب بانکی مرتبط با قمار و شرط بندی کشف و مسدودسازی شده است.

وب‌گاه فرارو

می‌رسد، نوزادان و کودکان نوپایی که آب یا محصولات لبنی قرار گرفته در مایکروویو را مصرف می‌کنند، بالاترین غلظت نسبی پلاستیک را می‌خورند.

خبرگزاری تسنیم

نرخ سود بین بانکی در هفته گذشته، پس از 6 هفته درجا زدن در کانال 23.4 درصدی، وارد کانالی جدید 23.5 درصدی شده است.

خبرگزاری مهر

باندی از سارقان تلفن همراه توسط پلیس آگاهی تهران شناسایی شد و سارقان اعتراف کردند یا قطعات تلفن های همراه را می فروشند یا آن را به خارج از کشور منتقل می‌کنند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

دادستان کل کشور از راه‌اندازی سامانه برخط بین پلیس تخصصی جهت دریافت احکام و دستورات قضایی مرتبط با قماربازی آنلاین و طراحی سامانه مقابله با فروش فیلترشکن خبر داد

وب‌گاه گسترش

بازار بورس تهران در ابتدای هفته با ریزش سنگین مواجه است. در لحظه تنظیم خبر شاخص کل بازار بورس تهران بالای 22 هزار واحد ریزش داشته ثبت کرده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

اقتصادآنلاین نوشت: در این خبر به بررسی قیمت انواع گوشت مرغ در بازار پرداختیم.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

نحوه ارسال اطلاعات و فاکتورهای لازم به سامانه مودیان موضوعی بوده که امروزه به یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های افراد حقوقی و صاحبین کسب‌وکارهای مختلف اعم از صنفی و غیرصنفی تبدیل شده است.

وب‌گاه گسترش

وزیر امور اقتصادی و دارایی با صدور احکامی حسین قربان زاده را به عنوان مشاور خود و مالک رحمتی را به عنوان رییس سازمان خصوصی‌سازی منصوب کرد.