چهارشنبه 11 مهر 1403

دارایی و ثروت

دارایی و ثروت

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: امروز قیمت فروش دلار آمریکا 41 هزار و 259 تومان (چهل و یک هزار و دویست و پنجاه و نه تومان) اعلام شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، سید احسان خاندوزی وزیر امور اقتصادی و دارایی با صدور حکمی مالک رحمتی را به عنوان رئیس کل سازمان خصوصی‌سازی منصوب کرد. ماموریت‌های زیر برای ریاست سازمان خصوصی سازی محول شده است: انجام امور دبیرخانه هیات مولدسازی و تحقق اهداف بودجه‌ای با شفافیت کامل فرآیندها، تلاش و پیگیری به جهت دستیابی به اهداف کلی اصل 44 قانون اساسی، استفاده از شیوه‌های نوین...

خبرگزاری تسنیم

درحالی بیش از 2 ماه از مجوز افزایش 29 درصدی قیمت بلیت هواپیما می‌گذرد که انجمن شرکت‌های هواپیمایی جدول مربوط به بلیت را در سایت خود بارگذاری نکرده است.

وب‌گاه مشرق نیوز

نمایندگان مجلس شورای اسلامی ثبت شرکت‌های اعتبارسنجی را منوط به دریافت موافقت اصولی از شورا و اخذ مجوز تاسیس از دبیرخانه شورا کردند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، سید محمد مقیمی رئیس دانشگاه تهران در نشست با اساتید دانشکده اقتصاد دانشگاه تهران که در محل این دانشکده برگزار شد، درباره اثرگذاری اجتماعی نهاد علم، اظهار داشت: مشکلات و مسائل اقتصادی به عنوان مهمترین مسئله کشور قابل لمس است و سال‌هاست که مقام معظم رهبری هم در بیانات و هم در نامگذاری سال‌ها، این دغدغه را به خوبی منعکس می‌نمایند که اقتصاد یکی از...

وب‌گاه خبر آنلاین

برخلاف کاهش قیمت طلا در بازار تهران، قیمت سکه و دلار افزایش یافت.

وب‌گاه عصر ایران

معاون فنی و امور بیمه‌ای صندوق بازنشستگی کشوری از افزایش حقوق این بازنشستگان از مرداد ماه خبر داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

بر اساس آمارهای منتشر شده بانک مرکزی، نرخ سود بین بانکی در چهارشنبه هفته گذشته یعنی 28 تیر ماه با 0.04 درصد به 23.5 درصد رسیده بود.

وب‌گاه خبر آنلاین

وزیر امور اقتصادی و دارایی با صدور احکامی حسین قربان زاده را به عنوان مشاور خود و مالک رحمتی را به عنوان رییس سازمان خصوصی‌سازی منصوب کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

نمایندگان در این جلسه به منظور توسعه و ترویج الگوهای تامین مالی، هم افزایی نهادها و روش‌های تامین مالی، تقویت نظارت یکپارچه در تامین مالی «با تشکیل شورای ملی تأمین مالی» موافقت کردند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سهمیه 60 لیتری بنزین مرداد خودروهای شخصی بدون هیچ‌گونه تغییری، ساعت صفر بامداد فردا در کارت‌های هوشمند سوخت شخصی شارژ می‌شود.

وب‌گاه فرارو

وزیر امور اقتصادی و دارایی با صدور احکامی مالک رحمتی را به عنوان رییس سازمان خصوصی‌سازی منصوب کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

تسنیم نوشت: دادستان کل کشور گفت: بیش از 30 هزار حساب بانکی مرتبط با قمار و شرط‌بندی کشف و 24 هزار حساب مسدود شده است. وی همچنین گفت: 63 هزار و 210 نفر در بانک اطلاعاتی مجرمین حرفه‌ای و سابقه‌دار ثبت شده‌اند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو به نقل از پایگاه خبری بازار سرمایه ایران (سنا)، مجید عشقی رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار درباره وضعیت بازار سرمایه، گفت: بورس تا اواسط اردیبهشت ماه وضعیت نسبتا مناسبی داشت، اما متاسفانه توالی چند تصمیم که از نظر ما بدون در نظر گرفتن وضعیت شرکت‌ها و روند قیمت‌های جهانی چه در حوزه گاز، چه محصولات پتروشیمی، فلزات و سایر محصولات گرفته شد، به ضرر صنعت...