چهارشنبه 11 مهر 1403

دارایی و ثروت

دارایی و ثروت

خبرگزاری مهر

دادستان کل کشور گفت: بیش از 24 هزار حساب مشکوک به قمار کشف شده است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس اتاق بازرگانی ایران و آفریقا گفت: کشت فراسرزمینی در آفریقا برای ایرانیان در شرق این کشور بسیار قابل دسترس است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

حسین قربان زاده از سازمان خصوصی سازی رفت. او با انتشار متنی از حسن اعتماد وزیر اقتصاد در مدت 22 ماه حضور خود در سازمان خصوصی سازی تشکر کرد.

وب‌گاه گسترش

دادستان کل کشور با اشاره به بررسی احکام جایگزین حبس مراجع قضایی کشور در راستای وظیفه نظارتی در خصوص کاهش جمعیت کیفری زندان‌ها تاکید کرد: به تعداد 10 استان با تعداد احکام جایگزین حبس کمتر از 15 درصد از کل احکام صادره در راستای اجرای ماده 7 دستورالعمل ساماندهی زندانیان و کاهش جمعیت کیفری زندان‌ها تذکر داده شده است.

وب‌گاه الف

حسین قربان زاده با انتشار متنی ضمن خداحافظی از سازمان خصوصی سازی از حسن اعتماد وزیر اقتصاد در مدت 22 ماه حضور خود در سازمان خصوصی سازی تشکر کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

معاون فنی و امور بیمه‌ای صندوق بازنشستگی کشوری از صدور احکام افزایش 15 درصدی حقوق 4200 نفر از بازنشستگان وزارت بهداشت و درمان خبر داد و گفت: باتوجه به اینکه در اسفندماه سال 1401 برای 180 هزار نفر از بازنشستگان افزایش حقوق اعمال شد، حدود 4200 نفر به دلایلی باقی ماندند که این موضوع برایشان اعمال نشد و با توجه به پیگیری‌های بازنشستگان و مدیرعامل صندوق، احکام این افراد به تدریج صادر و این...

وب‌گاه خبر آنلاین

نایب رئیس اتحادیه املاک گفت: بهتر است افرادی که می‌خواهند برای سرمایه‌گذاری در حوزه مسکن ورود کنند، وارد بخش تولید مسکن شوند؛ چراکه تولید مسکن می‌تواند سود بهتری را رقم بزند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

دادستان کل کشور گفت: 30 هزار حساب بانکی مرتبط با قمار، شرط بندی کشف و مسدودسازی شده است.

وب‌گاه گسترش

در تابلوی معاملاتی مرکز مبادله ارز و طلای ایران، امروز قیمت هر اسکناس دلار 41 هزار و 259 تومان و قیمت حواله دلار 37 هزار و 509 تومان اعلام شد.

وب‌گاه منیبان

پرداخت وام 30 میلیون تومانی صندوق بازنشستگی کشوری با سود 4 درصد در سال جاری برای بازنشستگان کشوری در نظر گرفته شده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

در حال حاضر انتشار برخی از اخبار سیاسی موجب شده عده‌ای از معامله گران از احتمال نوسانات صعودی در بازار سکه صحبت کنند. با این حال برخی دیگر نظر متفاوتی دارند.

خبرگزاری تسنیم

حسین قربان زاده با انتشار متنی ضمن خداحافظی از سازمان خصوصی سازی از حسن اعتماد وزیر اقتصاد در مدت 22 ماه حضور خود در سازمان خصوصی سازی تشکر کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، این روزنامه در یادداشتی نوشته است: «آمدوشد با کشور‌های جهان، امری پذیرفته‌شده در عرف دیپلماتیک است. لکن این سفر‌ها زمانی دلچسب و مفید است که هدفمند و متضمن منافع‌ملی باشد، نه این‌که از روی ناچاری و به‌روایتی احساسی و صرفاً در شکل‌وشمایل نمایشی و تشریفاتی انجام شود. کشور‌ها معمولاً یا بازیگرند یا غیربازیگر. البته دراین‌میان نیز برخی تحت عناوینی خودساخته...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

شاخص کل بورس با اُفت 3 هزار و 612 واحدی در ارتفاع 2 میلیون و 12 هزار و 773 واحدی قرار گرفت.