چهارشنبه 11 مهر 1403

دارایی و ثروت

دارایی و ثروت

وب‌گاه اقتصاد نیوز

خبرگزاری تسنیم

اگرچه انتظار می رفت با توجه به انتشار گزارش سه ماهه شرکت های بورسی که اکثرا مطلوب بودند، روند بازار صعودی شود، اما همچنان شاخص کل سهام در مدار ریزش قرار دارد.

وب‌گاه گسترش

60 لیتر سهمیه بنزین مرداد ماه خودروهای شخصی بدون هیچ‌گونه تغییری، ساعت صفر بامداد یکشنبه (یکم مردادماه) در کارت‌های هوشمند سوخت شخصی شارژ می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - صندوق بازنشستگی کشوری در پی انتشار اخبار وشایعاتی مبنی بر احتمال واگذاری سهم 50 درصدی این صندوق درمجموعه هتل‌های ایرانگردی و جهانگردی اعلام کرد: صندوق بازنشستگی نه تنها قصدی برای واگذاری چنین سهم ارزشمندی ندارد، بلکه به دنبال اجرای طرح‌های توسعه سفر وگردشگری بازنشستگان با استفاده از ظرفیت‌های بزرگ این مجموعه اقتصادی و دریافت 100 درصد آن است.

وب‌گاه مشرق نیوز

وزیر امور اقتصادی و دارایی با صدور احکامی حسین قربان زاده را به عنوان مشاور خود و مالک رحمتی را به عنوان رییس سازمان خصوصی‌سازی منصوب کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

در مردادماه 1402، سهمیه سوخت ماهانه به کارت‌های هوشمند سوخت شخصی واریز می‌شود.

خبرگزاری تسنیم

درحالی یکسال از سیل مرگبار استهبان می‌گذرد که هنوز زوایای پنهان این حادثه تلخ، از عوامل دخیل در عدم اطلاع‌رسانی دقیق و به‌موقع تا ترک فعل های صورت گرفته روشن نشده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

امروز قیمت دلار مبادله ای ثبات را در پیش گرفته است و به 41,259 (چهل و یک هزار و دویست و پنجاه و نه) تومان رسید که نسبت به 2 روز پیش، بدون تغییر است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - وزیر امور اقتصادی و دارایی با صدور احکامی «حسین قربان زاده» را به عنوان جانشین خود و «مالک رحمتی» را به عنوان رییس سازمان خصوصی‌سازی منصوب کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

ثبت شرکت‌های اعتبارسنجی با تصویب نمایندگان مجلس منوط به دریافت موافقت اصولی از شورای تامین مالی و اخذ مجوز تاسیس از دبیرخانه این شورا است.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: معاون فنی و امور بیمه‌ای صندوق بازنشستگی کشوری از صدور احکام افزایش 15 درصدی حقوق 4200 نفر از بازنشستگان وزارت بهداشت و درمان خبر داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

امروز در صرافی ملی ایران قیمت دلار در جریان معاملات بر مدار ثبات حرکت کرد و نرخ 41,259 (چهل و یک هزار و دویست و پنجاه و نه تومان) برای فروش اعلام شده است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وزیر امور اقتصادی و دارایی با صدور احکامی حسین قربان زاده را به عنوان مشاور خود و مالک رحمتی را به عنوان رئیس سازمان خصوصی‌سازی منصوب کرد.