چهارشنبه 11 مهر 1403

دارایی و ثروت

دارایی و ثروت

خبرگزاری ایرنا

زاهدان - ایرنا - مدیرکل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان گفت: 123 کیلومتر بزرگراه و راه اصلی با اعتبار یک‌هزار و 700 میلیارد تومان به همراه 2 پل بزرگ نهراب و ماشکید طی 2 سال اخیر به همت دولت سیزدهم در محدوده شهرهای زیر پوشش این اداره‌کل ساخته و به بهره برداری رسید.

وب‌گاه عرشه آنلاین

در پنجمین ماه 1402، میزان 60 لیتر سهمیه بنزین ماهانه به کارت‌های هوشمند سوخت شخصی واریز می‌شود، همچنین سهمیه سوخت خودرو‌های عمومی و خدماتی مطابق جدول سهمیه طرح مدیریت مصرف سوخت واریز می‌شود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

دادستان کل کشور تاکید کرده است، بیش از 30 هزار حساب بانکی مرتبط با قمار و شرط بندی کشف و مسدودسازی شده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

قیمت دلار در دو هفته پایانی تیر، هر هفته یک پله کاهش داشته است. این اسکناس در آخرین روز معاملاتی هفته گذشته در کانال 48 هزار تومانی و با قیمت 48 هزار و 700 تومان بسته شد.

خبرگزاری مهر

مشهد وزیر امور اقتصادی و دارایی ویژه خواستار حذف بروکراسی در مناطق آزاد و ویژه اقتصادی شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

نشست علنی مجلس شورای اسلامی دقایقی قبل به ریاست دکتر محمدباقر قالیباف رییس مجلس شورای اسلامی آغاز شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - گزارش کمیسیون اقتصادی در مورد لوایح ایجاد مناطق آزاد تجاری - صنعتی، دوغارون، سرخس و مازندران در دستور کار مجلس شورای اسلامی قرار گرفت.

خبرگزاری دانشجو

حجت الاسلام پژمانفر، رئیس کمیسیون اصل نود مجلس در گفتگو با دانشجو گفت: در مورد مساله آلودگی هوا و قانون هوای پاک سراغ تمامی دستگاه‌هایی رفتیم که ترک فعل داشتند از جمله سازمان برنامه و بودجه. وی در انتها افزود: در خصوص کوه خواری، جنگل خواری، زمین خواری و تصرفات غیرقانونی جلسات متعددی داریم و توانستیم یک مقدار تحرک در بین مسئولان ایجاد کنیم. کمیسیون اصل نود به این موضوعات به عنوان یک...

وب‌گاه خبر آنلاین

تجارت‌نیوز نوشت: طی تعطیلات پایان هفته، اخبار متعددی در حوزه روابط بین‌المللی ایران از سوی اتحادیه اروپا و همچنین آمریکا مطرح شد. آیا این اخبار می‌تواند امروز، قیمت دلار را که در مسیر آهسته و پیوسته کاهشی در حرکت است معکوس کند؟

وب‌گاه گسترش

قیمت میوه‌های فصل، در هفته گذشته سرانجام در مغازه‌های میوه‌فروشی تعدیل شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، دقایقی پیش جلسه علنی امروز (شنبه 31 تیر ماه) مجلس شورای اسلامی به ریاست محمدباقر قالیباف آغاز شد. دستورکار این جلسه به شرح زیر است: ادامه رسیدگی به گزارش شور دوم کمیسیون ویژه جهش و رونق تولید و نظارت بر اجرای اصل چهل و چهارم (44) قانون اساسی در مورد طرح تأمین مالی و جهش تولید از طریق اصلاح قوانین حداکثر استفاده از توان تولیدی و خدماتی کشور و حمایت...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

کارت سوخت تمام خودرو‌ها و موتورسیکلت‌ها بدون هیچگونه تغییری نسبت به قبل شارژ می‌شود.

وب‌گاه گسترش

بورس تهران امروز 31 تیرماه 1402 در دوراهی عجیبی قرار گرفته است. از یک طرف گزارش های فصلی خوبی توسط شرکت ها منتشر شده و از طرف دیگر، ریسک های تحمیل شده به صنایع از جانب دولت همچنان نگران کننده هستند.

خبرگزاری مهر

دقایقی پیش جلسه علنی مجلس آغاز شد و بررسی طرح تأمین مالی و جهش تولید در دستورکار نمایندگان قرار گرفت.

وب‌گاه گسترش

در آخرین معاملات روز گذشته قیمت سکه طرح قدیم با 800 هزار تومان، سکه طرح جدید با 900 هزار تومان، نیم سکه با 450 هزار تومان، ربع سکه با 400 هزار تومان و سکه‌های یک گرمی با 300 هزار تومان کاهش قیمت هفتگی داد و ستد شد.