چهارشنبه 11 مهر 1403

دارایی و ثروت

دارایی و ثروت

خبرگزاری خبرنگاران جوان

معاون حمل و نقل وزیر راه و شهرسازی گفت: با هدف تسریع در تامین 2000 دستگاه ناوگان مسافربری وارداتی به‌منظور جابجایی زائران اربعین حسینی یک نشست هم اندیشی در این خصوص برگزار شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایبنا نوشت: بانک مرکزی با تعیین هدف برای رشد نقدینگی و سیاست کنترل رشد ترازنامه بانک‌ها توانست اقدامات خوبی در جهت کاهش رشد نقدینگی انجام دهد.

وب‌گاه الف

دبیر شورای عالی مناطق آزاد از تمایل عراق برای ایجاد منطقه آزاد مشترک با ایران خبر داد و گفت: نخستین منطقه آزاد مشترک 2 کشور تا پایان سال عملیاتی می‌شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مرکز آمار ایران گزارش داد، در خردادماه امسال بالاترین نرخ تورم ماهانه در 20 گروه کالایی را قند و شکر با تورم 6.6 درصد به خود اختصاص داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: معاون اقتصادی بانک مرکزی درباره انتقادات وارده به افزایش پایه پولی همزمان با انتشار آمارهای پولی مربوط به پایان سال گذشته توضیحاتی ارائه کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

یک مقام مسئول اعلام کرد، مهلت 4 ماهه به مؤسسات مالی و اعتباری جهت ساماندهی زیرساخت‌های مبارزه با پولشویی داده شده است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سازمان بنادر و دریانوردی در واکنش به جلوگیری از میزبانی ایران در روز جهانی دریانوردی، در بیانیه‌ای اعلام کرد: این اقدام ناشی از استیصال دولت‌های زورگو است و خللی در اراده دولت و ملت ایران و جامعه دریایی و بندری کشور ایجاد نخواهد کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

تجارت نیوز نوشت: قیمت مرغ این روزها از قیمت‌های مصوب بالاتر رفته و این محصول غذایی، از سفره برخی اقشار تقریبا حذف شده است. در روزهای اخیر برخی مسئولان، این موضوع را به کمبود و گرانی در بازار جوجه یک روزه مرتبط دانسته‌اند و وعده کاهش قیمت مرغ را در روزهای آینده می‌دهند. اما آیا مرغ ارزان می‌شود؟

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون حمل و نقل وزیر راه و شهرسازی اعلام کرد: نشست هم اندیشی با هدف اتخاذ تدابیر و تمهیدات لازم برای تسریع در تامین 2000 دستگاه ناوگان مسافربری وارداتی به‌منظور جابجایی زائران همایش جهانی اربعین حسینی برگزار شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رزمایشی توسط ارتش سوریه در منطقه بادیه برگزار شد که در آن صحنه شبیه به جنگ واقعی در بیابان انجام شد.

وب‌گاه عصر ایران

زمان برگزاری مزایده خودروهای بالای 2500 سی سی و توقیف شده در گمرک از سوی سازمان املاک تملیکی اعلام شد

خبرگزاری خبرنگاران جوان

دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی در بازدید وزیرکار عراق از نمایشگاه مناطق آزاد مشهد از آغاز مطالعات راه‌اندازی نخستین منطقه آزاد تجاری مشترک ایران و عراق خبر داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

در جریان نشست کمیسیون اقتصادی دولت در روز چهارشنبه هفته پیش این کمیسیون مخالفت خود با اصلاح نرخ خوراک پتروشیمی‌ها را مطرح کرد و نرخ گاز همان رقم 7 هزار تومان باقی ماند. این خبر حوالی ساعت 11 صبح از سوی سخنگوی دولت مطرح شد و بازار اوراق بهادار تهران با واکنش منفی و عرضه نمادها اولین واکنش خود را به این موضوع نشان داد و شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران از قله ایجاد شده 2 میلیون و 27 هزارواحدی...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مرکز مدیریت راه‌های کشور اعلام کرد: آخرین وضعیت جوی ترافیکی نشان می‌دهد که محور چالوس (مسیر جنوب به شمال) محدوده سرودار و (مسیر شمال به سمت جنوب) محدوده هزارچم، هریجان، گچسر و نساء دارای ترافیک سنگین است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مدیرکل دفتر سوانح سازمان هواپیمایی کشوری گفت: یک فروند هواپیمای فوق سبک به منظور انجام پرواز آموزشی در زنجان به دلیل نقص فنی، مجبور به فرود اضطراری شده است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مجلس شورای اسلامی این هفته طرح تأمین مالی و جهش تولید را در دستورکار دارد.