چهارشنبه 11 مهر 1403

دارایی و ثروت

دارایی و ثروت

خبرگزاری خبرنگاران جوان

بر اساس آمار منتشرشده از سوی بانک مرکزی نرخ بهره بین بانکی در هفته منتهی به چهارشنبه 28 تیر به 23.5 درصد رسید.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

روزنامه جوان در مطلبی درباره دولت سیزدهم نوشت: پاشنه آشیل دولت سیزدهم بازار مسکن و خودرو است. دولت با وعده ساخت سالانه یک‌میلیون واحد مسکونی آغاز به کار کرد و اکنون بعد از گذشت دو سال کارنامه قابل قبولی در این بخش نتوانسته است ارائه کند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: بورس تهران امروز 31 تیرماه 1402 در دوراهی عجیبی قرار گرفته است. از یک طرف گزارش های فصلی خوبی توسط شرکت ها منتشر شده و از طرف دیگر، ریسک های تحمیل شده به صنایع از جانب دولت همچنان نگران کننده هستند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

ایمانی گفت: می‌توانیم انتطار رشد شاخص را تا محدوده های2 میلیون و 139884 الی2 میلیون و 211127 واحد داشته باشیم.

خبرگزاری تسنیم

رئیس کانون عالی انجمن‌های صنفی کارگری کشور با اشاره به ضرورت بهبود فضای کسب و کار و معیشت گفت: در اعزام نیروی کار دولت باید مسئله فرار مغزها را در نظر داشته باشد.

وب‌گاه عصر ایران

دولت با وعده ساخت سالانه یک‌میلیون واحد مسکونی آغاز به کار کرد و اکنون بعد از گذشت دو سال کارنامه قابل قبولی در این بخش نتوانسته است ارائه کند. در بخش خودرو نیز با تأکید بر اینکه واردات خودرو گره‌گشای بازار داخلی است، دست به دامن مجلس شدند

وب‌گاه مشرق نیوز

روزنامه هم‌میهن مدعی شد روابط با کشورهای آفریقایی بیهوده است و باید با کشورهای قدرتمند تعامل کرد.

خبرگزاری ایرنا

مشهد - ایرنا - راه‌اندازی دوباره خط‌آهن خواف - هرات هرچند سودمندی‌های زیادی برای اقتصاد ایران دارد اما از آنجا که این خط ریلی افغانستان را از انزوای جغرافیایی خارج می‌کند می‌توان گفت که احیای این مسیر برای اقتصاد کشور همسایه بسیار ضروری و حتی حیاتی است.

وب‌گاه خبر آنلاین

روزنامه جوان نوشت: پاشنه آشیل دولت سیزدهم بازار مسکن و خودرو است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مدیرعامل صندوق توسعه بازار سرمایه به جزییات انتشار اوراق تبعی اشاره کرد و گفت: حدود 2 همت از این اوراق روز سه‌شنبه (28 تیر ماه) توسط شرکت بورس اوراق بهادار تهران آگهی شد و از امروز آماده فروش خواهد بود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

امروز در برخی استان‌ها رگبار و رعد و برق گاهی وزش باد شدید موقت پیش بینی می‌شود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

عضو کمیسیون عمران مجلس گفت: حمایت دولت از مستاجران باید با وام کم بهره و یک ضمانت راحت باشد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: کف رهن کامل پیشنهادی از سوی موجرها در مناطق جنوبی شهر تهران به طور متوسط به 4 تا 5 میلیون تومان به ازای هر مترمربع رسیده است.

وب‌گاه ورزش سه

سهام باشگاه دورتموند از سه‌شنبه آینده در بورس فرانکفورت عرضه خواهد شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: هم‌میهن سخنرانی اخیر محمدعلی همایون کاتوزیان تاریخ‌نگار و پژوهشگر جامعه‌شناسی سیاسی در کلاب‌هاوس را منتشر کرده است.