چهارشنبه 11 مهر 1403

دارایی و ثروت

دارایی و ثروت

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - فعال بازار طلا گفت: هفته پایانی تیرماه با وجود افزایش بهای انس جهانی به دلیل کاهش نرخ ارز و تقاضا و دادوستدها قیمت انواع سکه و طلا کاهش یافت و حباب سکه 400 هزار تومان تخلیه شد.

وب‌گاه عصر ایران

قیمت انواع ارز و سکه و طلا را در روز جمعه، سی‌ام تیرماه 1402 را مشاهده کنید.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مدیرعامل اتحادیه دام سبک گفت: با توجه به فراوانی تولید و انباشت دام، کمبودی در عرضه نداریم.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: پرداخت وام 30 میلیون تومانی صندوق بازنشستگی کشوری با سود 4 درصد در سال جاری برای بازنشستگان کشوری درحالی در نظر گرفته شده است که پرداخت این وام ضروری برای 460 هزار نفر بوده و مجموع اعتبار صرف شده به این منظور حدود 15 هزار میلیارد تومان است.

خبرگزاری تسنیم

دبیر شورای عالی مناطق آزاد از تمایل عراق برای ایجاد منطقه آزاد مشترک با ایران خبر داد و گفت: نخستین منطقه آزاد مشترک 2 کشور تا پایان سال عملیاتی می‌شود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

اعضای کمیسیون صنایع و معادن مجلس در هفته جاری مشکلات و موانع در حوزه تولید، توزیع و واردات خودرو را بررسی می‌کنند.

وب‌گاه گسترش

همزمان با واریز حقوق تیرماه خبر‌هایی از تصویب افزایش حقوق آن‌ها به گوش می‌خورد، اما ماجرا چیست و آیا رقم حقوق تیرماه بازنشستگان تغییر کرده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: قانونی شدن واردات خودروهای کارکرده در کنار خبر ورود اولین سری عرضه خودرو چانگان وارداتی به بازار از هفته آینده، دو خبری است که موجب شد تا در آخرین هفته تیرماه شاهد تداوم افت قیمت خودروهای وارداتی در بازار باشیم.

وب‌گاه گسترش

تلگرام هفته جاری از فروش اوراق قرضه به تعدادی از سرمایه‌گذاران از جمله پاول دوروف، موسس و مدیرعامل این شرکت، 210 میلیون دلار سرمایه جمع کرد.

وب‌گاه عصر ایران

در روزهای هفته آینده به ترتیب این پروازها را اضافه می‌کنیم که در تعطیلات آخر هفته که روزهای آخر دهه اول محرم می‌شود، پروازهای بیشتری به مشهد داشته باشیم.

وب‌گاه گسترش

نماینده مجلس درباره برخی از ادعا‌ها درباره کاهش انتظار مردم برای خرید خانه اظهار داشت: هر چند شاهد کاهش التهابات بازار مسکن در برخی از شهر‌ها و مناطق هستیم، اما به این زودی سن انتظار و مدت زمان سن انتظار برای خرید مسکن کاهش پیدا نمی‌کند.

وب‌گاه فرارو

نیلی اعتقاد دارد: نحوه مقابله با تورم ذی نفعان بالا رفتن نرخ تورم را گسترده کرده، و کار به جایی رسیده که اگر کسی در وضعیت کنونی اقتصاد اوضاعش بهبود یابد، سوار بر تورم است. راه دیگری به غیر از تورم در وضعیت کنونی برای متمول و ثروتمند شدن افراد وجود ندارد.

خبرگزاری تسنیم

یک کارشناس اقتصادی ایجاد پیمان پولی میان ایران و کشورهای دیگر به‌صورت دو یا چندجانبه را در حال حاضر امکان‌پذیر ندانست و گفت: دلیل این مسئله کسری تجاری است؛ زیرا تراز تجاری خارجی منفی است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

نرخ بهره بانکی در ترکیه بار دیگر افزایش یافت و به 17.5 درصد رسید این در حالی است که رجب طیب اردوغان رییس جمهور این کشور در ایام تبلیغات انتخابات اخیر که به پیروزی او حزب حاکم عدالت و توسعه انجامید، همواره وعده کاهش و حفظ بهره بانکی در ارقام پایین تر را می داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیس سازمان ملی بهره وری ایران با اشاره به تلف شدن سالانه 30 درصد محصولات کشاورزی گفت: برای این میزان ما 9 میلیارد متر مکعب آب داریم مصرف می‌کنیم درحالی که کل آب شرب کشورمان چیزی حدود 10 میلیارد مترمکعب است.