چهارشنبه 11 مهر 1403

دارایی و ثروت

دارایی و ثروت

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون امور جوانان وزارت ورزش و جوانان اعلام کرد: به دلیل روحیه جوانگرایی و دانشگاهی وزیر اقتصاد، رویداد شبیه سازی وزرای اقتصاد اعضای سازمان همکاری اسلامی با کیفیت مطلوب‌تری برگزار شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

اکوایران: بررسی ترکیب اجزای تشکیل‌دهنده نقدینگی در پایان سال 1401 نشان می‌دهد سهم پول در نقدینگی افزایش پیدا کرده و به 25.71 درصد رسیده که طی حداقل 11 سال اخیر بی‌سابقه بوده است.

وب‌گاه 55 آنلاین

به تازگی کریستیانو رونالدو به پردرآمدترین سلبریتی در اینستاگرام تبدیل شده است. برای اطلاع از جزئیات این خبر باما همراه باشید.

وب‌گاه گسترش

وزیر امور اقتصادی گفت: ما اگر بتوانیم تیم‌های ملی خوبی برای تمرینات سیاستگذاری داشته باشیم، و برای رقابت این تیم‌ها، لیگ‌های بین المللی ایجاد کنیم تا سالی یکی دو بار بهترین تیم‌های سیاستگذاری در موضوعات مختلف بتوانند با هم در سطح بین کشورهای اسلامی رقابت کنند و امتیاز بیاورند، به نظرم یکی از جذاب‌ترین رویدادهایی خواهد بود که میتوان در طبقه نخبگانی کشورهای اسلامی برگزار کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سازمان بنادر و دریانوردی در واکنش به اقدام آمریکا و انگلیس برای جلوگیری از میزبانی ایران در رویداد موازی روز جهانی دریانوردی بیانه ای صادر کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

بانک مرکزی با تعیین هدف برای رشد نقدینگی و سیاست کنترل رشد ترازنامه بانک‌ها توانست اقدامات خوبی در جهت کاهش رشد نقدینگی انجام دهد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

اکوایران: دولت خود عاملی برای دور شده سرمایه از بخش تولید و کوچ سرمایه‌ها به بازارهای غیرمولد است. سرازیر شدن پول‌ها به بازارهای دارایی (مانند سکه، طلا، ارز، مسکن و خودرو) به رشد قیمت‌ها در این بازارها می‌انجامد که از تبعات تصمیمات نسنجیده دولت است. در این میان کارشناسان علت اصلی این نوع تصمیمات دولت را کسری بودجه می‌دانند و معتقدند دولت تنها به تأمین کسری بودجه فکر می‌کند و اولویت...

وب‌گاه عرشه آنلاین

فلیترینگ جدی‌تر می شود. تازه ترین خبر این بود که سایت‌های دانلود و استریم پخش فیلم فیلتر می شوند. در همین مسیر در چند ماه گذشته، بازار فیلترشکن های پولی به شدت داغ شده است

خبرگزاری تسنیم

سازمان بنادر و دریانوردی طی بیانیه‌ای لغو میزبانی ایران در روز جهانی دریانوردی را تلاش خصمانه آمریکا و انگلیس به بهانه‌های واهی اعلام و تاکید کرد: این اقدام ناشی از زبونی و استیصال چند دولت مدعی و زورگو است.

خبرگزاری تسنیم

فدرال رزرو (بانک مرکزی) آمریکا اعلام کرد که دویچه بانک آلمان و شرکت‌های تابعه آن را به دلیل کوتاهی در رسیدگی به مشکلات مربوط به کنترل پولشویی که قبلاً نیز در رابطه با آن‌ها هشدار داده بود، 186 میلیون دلار جریمه کرده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

تجارت‌نیوز نوشت: قیمت دلار روز گذشته، پنجشنبه 29 تیر، به کف کانال 48 هزار تومانی رسید و در بازار آزاد با قیمت 48 هزار و 250 تومان نیز معامله شد. با وجود برخی سیگنال‌های تحریک‌آمیز، در دو هفته اخیر، ارز آمریکایی بازده منفی داشته و به دو کانال پایین‌تر هم آماده است. اما چرا و پیش‌بینی‌ها چه می‌گویند؟

وب‌گاه عرشه آنلاین

کار بر روی بخش رشت - آستارا حداقل روی کاغذ ادامه دارد، اما ایران به وضوح فاقد منابع مالی و توانایی‌های فنی مورد نیاز اجرای این پروژه است. اکنون عملیاتی شدن این کریدور به سرمایه گذاری روسیه بستگی دارد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: در پیشنهادات برنامه هفتم توسعه، موضوع همسان‌سازی حقوق بازنشستگان را آوردیم که بر اساس آن باید حقوق بازنشستگان معادل 90 درصد حقوق شاغلان هم رتبه‌شان شود.

خبرگزاری مهر

محمد شیریجیان معاون اقتصادی بانک مرکزی در خصوص انتقادات وارده به افزایش پایه پولی همزمان با انتشار آمارهای پولی مربوط به پایان سال گذشته توضیحاتی داد.