پنج‌شنبه 12 مهر 1403

دارایی و ثروت

دارایی و ثروت

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: به‌دنبال اعلام قیمت سرویس دستیار هوش مصنوعی تجاری مایکروسافت 365 کوپایلوت، ارزش سهام این شرکت رکوردشکنی کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی بانک مرکزی، نشریه الکترونیکی گزیده آمار‌های اقتصادی حاوی جدیدترین اطلاعات و آمار‌های اقتصادی و مروری بر تحولات در بخش‌های پولی و بانکی، تراز پرداخت‌ها و بازار سرمایه است. بخش پولی و بانکی شامل خلاصه دارایی‌ها و بدهی‌های سیستم بانکی اعم از بانک مرکزی، بانک‌ها و موسسات اعتباری غیربانکی، بانک‌های تجاری، بانک‌های تخصصی و بانک‌های غیردولتی و...

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار با بیان اینکه به هیچ وجه به دنبال رانت برای یک صنعت خاص نیستیم، درباره وضعیت بورس توضیحاتی ارائه کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: معتقدیم اگر بررسی این لایحه زمان‌بر شود و هنجارشکنی‌ها ادامه پیدا کند، بازگشت به وضع مطلوب سخت‌تر می‌شود. پس زمان برای ما مهم بود و یک‌فوریت آن را تصویب کردیم.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار با بیان اینکه به هیچ وجه به دنبال رانت برای یک صنعت خاص نیستیم، درباره وضعیت بورس توضیحاتی ارائه کرد.

خبرگزاری تسنیم

معاون اول رئیس جمهور با اشاره به اشتراکات فراوان میان ایران و عراق گفت: ثبات، امنیت و تمامیت ارضی عراق از اهمیت ویژهای برای ایران برخوردار است و ما توفیقات دولت و ملت عراق را به مثابه توفیقات دولت و ملت عراق را به مثابه توفیقات خود می‌دانیم.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رحیمی مظفری گفت: باید برای سامان بخشی به وضعیت معیشت بازنشستگان جامعه در برنامه هفتم فکری اساسی شود.

خبرگزاری مهر

رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور از وجود احکام متعدد در برنامه هفتم توسعه با موضوع اصلاح ساختار بودجه‌ریزی بر اساس سیاست‌های کلی ابلاغی رهبر معظم انقلاب خبر داد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

داوود منظور از وجود احکام متعدد در برنامه هفتم با موضوع اصلاح ساختار بودجه‌ریزی بر اساس سیاست‌های کلی ابلاغی رهبر معظم انقلاب خبر داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

اقتصاد نیوز نوشت: امروز شاخص کل تا ساعت 11 و 20 دقیقه و پیش از انتشار خبر عدم تغییر نرخ خوراک پتروشیمی بیش از 25 هزار واحد رشد کرده بود. اما پس از آن روند نزولی پیدا کرد. در نیمه معاملات، سخنگوی دولت اعلام کرد که دستور جلسه تغییر نرخ خوراک در کمیسیون اقتصادی دولت مطرح شده و مورد موافقت قرار نگرفته است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، محمد مخبر عصر امروز (چهارشنبه) در دیدار «جاسم صابر احمد الاسدی» وزیر کار عراق با بیان اینکه ایران از تجربیات و پیشرفت‌های گسترده‌ای در زمینه‌های مختلف علم و تکنولوژی، فنی و مهندسی، محصولات دانش‌بنیان، پزشکی و دارو برخوردار است، اعلام کرد: آمادگی داریم این تجارب را در اختیار برادران خود در عراق قرار دهیم. معاون اول رئیس جمهور بر لزوم توسعه همکاری‌های...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

معاون اول رئیس جمهور گفت: ثبات، امنیت و تمامیت ارضی عراق از اهمیت ویژ‌های برای ایران برخوردار است و ما توفیقات دولت و ملت عراق را به مثابه توفیقات خود می‌دانیم.

خبرگزاری مهر

معاون اول رئیس جمهور گفت: باید با رفع موانع پیش روی و ایجاد بستر مناسب حمل و نقل و مبادلات بانکی، زمینه را برای ایفای نقش هرچه بیشتر بخش خصوصی دو کشور در توسعه همکاریهای اقتصادی فراهم کنیم.

وب‌گاه عرشه آنلاین

ارزش لیر ترکیه باز هم سقوط کرد.