پنج‌شنبه 12 مهر 1403

دارایی و ثروت

دارایی و ثروت

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: نکته مهم بازار سکه این بود که قیمت خرید این فلز گران بهای داخلی 28 تیرماه مرز 27 میلیونی را از دست داده بود و بر روی پله نهم کانال 26میلیون تومان ایستاد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

صفحه نخست روزنامه‌های اقتصادی امروز را در این خبر مشاهده می‌کنید.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

در این هفته کاری شاخص کل بورس با کاهش 2.66 درصدی در ارتفاع 2 میلیون و 16 هزار واحدی ایستاد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

همزمان با آغاز ماه محرم سایه سنگین رکود بر معاملات مسکن تابستانی شهر تهران آشکار شده و معامله گران این بازار مثل سنت هر ساله به خرید و فروش بی میل شده اند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

براساس آماری که به تازگی منتشر شده است، فروش مسکن در چین در فاصله ماه های ژوئن و مه بیشترین کاهش ماهانه را بر اساس زیربنا در سال‌جاری ثبت کرده است. سرمایه‌گذاری در بخش املاک این کشور نیز کاهش یافته است، به طوری که لزوم ارائه محرک های بیشتر برای تقویت بهبود اقتصادی چین را برجسته می کند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

امروز در میان چالش‌های متعدد سیاستگذاری «کلیدواژه‌ای» تکرار می‌شود که تایید می‌کند بسیاری از مشکلات این روزهای ما، یک نخ تسبیح مشترک دارد. این عناوین را با هم مرور کنیم «تعیین قیمت خودرو در شورای رقابت»، «تعیین قیمت خوراک پتروشیمی‌ها»، «تعیین قیمت تضمینی گندم»، «شایعه تعیین نرخ جدید برای بنزین»، «تعیین قیمت جدید برای معاملات دلار و بازگشت ارز صادراتی» و...

وب‌گاه خبر آنلاین

حسین قربانزاده، رییس سازمان خصوصی‌سازی به عنوان جانشین وزیر اقتصاد منصوب شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: بانک مرکزی به برخی بانک‌ها به‌دلیل عدم همکاری در ارائه تسهیلات خرید یا ساخت مسکن آزادگان، جانبازان و خانواده شهدا تذکر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: دومای روسیه چهارشنبه لایحه رژیم حقوقی بانکداری اسلامی را تصویب کرد.

وب‌گاه گسترش

لیر ترکیه در آستانه تصمیم بانک مرکزی این کشور برای افزایش نرخ بهره، در برابر دلار آمریکا به پایین‌ترین حد خود رسید. این حرکت باعث شده که قیمت بیت کوین در برابر این ارز محلی به رکورد بی‌سابقه‌ای برسد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: محمد مخبر، معاون اول رئیس‌جمهور در دیدار «جاسم صابر احمد الاسدی» وزیر کار عراق بر لزوم توسعه همکاری‌های اقتصادی فیمابین و احداث کارخانه‌های مشترک تأکید کرد.

وب‌گاه گسترش

گری گنسلر، رئیس کمیسیون بورس و اوراق بهادار (SEC) ایالات متحده، برای اولین بار در مورد حکم اخیر درباره شکایت این آژانس علیه ریپل اظهارنظر کرده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

آکنه یکی از مشکلات پوستی رایج در سراسر جهان است که بیشتر از همیشه در فصل تابستان تشدید می‌شود. اگرچه آکنه می‌تواند علت‌های مختلفی داشته باشد (از عدم تعادل هورمونی تا ژنتیک) اما رژیم غذایی هم نقش مهمی در شکل‌گیری آکنه و تشدید آن دارد.