پنج‌شنبه 12 مهر 1403

دارایی و ثروت

دارایی و ثروت

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مدیرعامل شرکت هواپیمایی گفت: احداث آشیانه تعمیر هواپیما در فرودگاه امام موجب درآمدزایی ارزی برای کشور و خودکفایی در تعمیر و نگهداری هواپیما‌ها می‌شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

رویداد 24 نوشت: فاطمه راکعی نماینده پیشین مجلس می‌گوید: کسانی که اصرار به فعالیت گشت ارشاد دارند، گوش شنوایی ندارند و برای‌شان مهم نیست با اصرار به کار غلط، جامعه را با چه شرایطی روبرو می‌کنند. آن‌ها باید به ملت پاسخ بدهند «گشت ارشاد نتیجه مطلوب‌شان را داشته است یا نه؟» اگر نداشته است، باید تجدیدنظر کنند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

خبرگزاری فرانسه در گزارشی به تلاش گردشگری ایران برای جذب بازدیدکنندگانی از کشورهای ثروتمند عربی خلیج فارس و سایر کشورهای مجاور پرداخته است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

ماسک در یکی از جلسات مجازی اخیر که در توییتر برگزار شد، طرح خود را برای شرکت «xAI» فاش کرد که بر تولید هوش عمومی مصنوعی متمرکز است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، نمازجمعه این هفته تهران (30 تیرماه) به امامت آیت الله سیداحمد خاتمی در مصلی امام خمینی (ره) برگزار خواهد شد. گفتنی است از ساعت 10:30 صبح درب‌های مصلی امام خمینی (ره) به روی نمازگزاران گشوده می‌شود و برنامه از ساعت 11 آغاز خواهد شد. همچنین به مناسبت آغاز ایام محرم در بخش مهد آدینه نماز جمعه تهران ویژه برنامه‌ای با عنوان موکب کودکان تدارک دیده شده...

خبرگزاری تسنیم

ارزش لیر ترکیه در معاملات روز چهارشنبه در برابر ارز ایالات متحده به پایین‌ترین رقم خود یعنی 26.9 واحد رسید و سقوط 30 درصدی را نسبت به اوایل سال جاری میلادی ثبت کرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور از وجود احکام متعدد در برنامه هفتم توسعه با موضوع اصلاح ساختار بودجه‌ریزی بر اساس سیاست‌های کلی ابلاغی رهبر معظم انقلاب خبر داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

نرخ انواع ارز در هفته‌ای که گذشت روند نسبتا ثابتی را تجربه کرد و البته نوسانات قیمتی دلار، یورو و سایر ارزها روند نزولی در بازار آزاد (غیر رسمی) داشت.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس سازمان ملی زمین و مسکن گفت: همکاری دستگاه‌ها برای تخصیص اراضی مازاد دستگاه‌ها جهت ساخت واحد‌های نهضت ملی مسکن افزایش یافته ویکی از الویت ها در این حوزه توسعه افقی شهر‌ها است.

وب‌گاه الف

بر اساس جدیدترین گزارش بانک مرکزی از تحولات پولی و بانکی مربوط به اسفند ماه سال گذشته، رشد نقدینگی در پایان سال گذشته با کاهش هشت درصدی نسبت به سال 1400 مواجه شده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

قیمت طلا و سکه امروز در بازار داخلی روندی نوسانی دارد. در این این لحظه، طلا و سکه امامی کاهشی و بهار آزادی افزایشی است. در انواع سکه نیز نوساناتی دیده می‌شوند.

خبرگزاری مهر

نشست بررسی وضعیت طرح تأمین مسکن اعضای هیأت علمی و کارمندان در استان‌های دانشگاه آزاد اسلامی با حضور رئیس مرکز عمران، املاک و مستغلات دانشگاه آزاد اسلامی و معاون وزیر راه و شهرسازی برگزار شد.

خبرگزاری مهر

رئیس‌کل بانک مرکزی طی یادداشتی به بیان چرایی اهمیت اجرای سیاست تثبیت اقتصادی و همچنین وظایف و اقدامات بانک مرکزی در شرایط کنونی پرداخت.