دوشنبه 16 مهر 1403

دارایی و ثروت

دارایی و ثروت

وب‌گاه دنیای اقتصاد

بازار مسکن تهران در حالی به فعالیت خود ادامه می دهد که در شمال پایتخت با توجه به قیمت های سنگین نرخ های پیشنهادی ریزش بیشتری را تجربه کرده است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شهر فرودگاهی امام خمینی، از آغاز پرواز‌های شرکت هواپیمایی جزیره ایرویز در مسیر کویت - تهران خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: در حال حاضر که بازار مسکن شهر تهران در انتظارات کاهشی به سر می‌برد، نگاهی به قیمت های پیشنهادی بیندازیم؛ اوضاع نشان می‌دهد که نرخ‌ها در مقایسه با اردیبهشت بین 20 تا 30 درصد کاهش یافته اما از حدود 20 روز قبل به ثبات رسیده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مطابق با آمار ارائه شده از سوی سخنگوی سازمان مالیاتی، میزان درآمد بیش از 30 درصد از اعضای صنف طلا و جواهر در سال 1401 به قدری پایین تشخیص داده شده که هیچ‌گونه مالیاتی نپرداخته‌اند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، پایگاه خبری العربی الجدید نزدیک به قطر نوشت: اقتصاد محور اهداف تور آفریقایی اخیر ابراهیم رئیسی رئیس جمهور ایران بود تا فرصت‌های جدیدی برای تجارت و پیشرفت روابط اقتصادی ایران و آفریقا را که دهه‌ها خارج از محاسبات ایران باقی مانده بود، جست‌وجو کند. این رسانه افزود: در مقطع کنونی رئیسی با هدف غلبه بر تحریم‌های آمریکا که اساسا تجارت ایران را هدف...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌های کشور گفت: ترافیک سنگین در تمامی محور‌های شمالی کشور گزارش شده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

مهر نوشت: مطابق با آمار ارائه شده از سوی سخنگوی سازمان مالیاتی، میزان درآمد بیش از 30 درصد از اعضای صنف طلا و جواهر در سال 1401 به قدری پایین تشخیص داده شده که هیچ‌گونه مالیاتی نپرداخته‌اند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، محمدعلی نیکبخت وزیر جهاد کشاورزی که در دومین روز از سفر استانی خود به استان مازندران سفر کرده است، در دیدار با آیت الله محمدباقر محمدی لائینی نماینده، ولی فقیه در استان مازندران اظهار کرد: شمال کشور محصولات عمده و اساسی را تولید می‌کند و استان مازندران در 14 محصول رتبه اول را دارد. وی افزود: مازندران مرکبات کشور را تامین کرده و با صادرات این محصولات...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: گمرک ایران در بخشنامه مهمی تسهیلات جدید گمرک برای ورود موقت خودرو سواری به کشور را اعلام کرد که این اقدام موجب شفافیت و انحصارزدایی می شود.

وب‌گاه گسترش

گروهی از فعالان اقتصادی و تحلیلگران از جمله رابرت کیوساکی کارآفرین و نویسنده نسبت به تلاش کشوهای عضو گروه بریکس برای جایگزینی دلار آمریکا در تجارت و سرمایه‌گذاری هشدار دادند.

وب‌گاه گسترش

بازار مسکن این روزها با چالش‌هایی مواجه است که کارشناسان اصلی‌ترین آنها را رکود می‌دانند. نبود خریدار برای فایل‌های ارائه شده در بازار، فعالان باقی مانده در این حوزه را دچار سرگردانی کرده است. این در حالی است که سیاست مالیات بر خانه‌های خالی هم برای حل مشکلات این حوزه چندان رهگشا نبوده و تنها باعث ارائه فایل‌هایی با متراژ و قیمت بالا شده است.

وب‌گاه گسترش

شورای عالی بورس در تلاش برای قانع‌کردن شورای رقابت بابت ازسرگیری عرضه خودرو در بورس کالاست

وب‌گاه مشرق نیوز

انتظار می رود شاخص کل بورس در روز شنبه در ابتدا با عرضه کار خود را آغاز کرده و سپس تقاضا را در نمادهای متوسط شاهد باشیم.

وب‌گاه گسترش

این روزها دیگر کسی از مغازه‌دار حتی قیمت را هم سوال نمی‌کند. فروشنده قیمت را میگوید، مشتری نگاهی به باقی مانده موجودی و جیب خود می‌کند که ببیند می‌تواند پولیا می‌خرد یا نمی‌خرد.

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری فارس