دوشنبه 16 مهر 1403

دارایی و ثروت

دارایی و ثروت

وب‌گاه دنیای اقتصاد

در آخرین روز معاملاتی هفته نماد ومهان در صدر جدول ارزش معاملات بود. در جدول ارزش معاملات نمادهای فملی، وبملت، شستا، خودرو و خگستر در پی ومهان بودند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وزیر جهاد کشاورزی از تامین خط اعتباری خرید برنج ایرانی خبر داد و گفت: واردات برنج هم مشروط به خرید برنج از تولیدکننده داخلی خواهد بود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مطالعات تاریخی نشان می‌دهد وقتی رژیم‌های سیاسی، اقتصاد را با هدف بقاء خود به گروگان می‌گیرند، اقتصاد نابود خواهد شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

در حال حاضر که بازار مسکن شهر تهران در انتظارات کاهشی به سر می‌برد، نگاهی به قیمت های پیشنهادی بیندازیم؛ اوضاع نشان می‌دهد که نرخ‌ها در مقایسه با اردیبهشت بین 20 تا 30 درصد کاهش یافته اما از حدود 20 روز قبل به ثبات رسیده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیس تعاونی تولید کنندگان محصولات غذایی کشور گفت: برخی از تاجران، شکر را به جای اینکه در بازار داخل توزیع کنند به سودای سود بیشتر به تاجران کشورهای دیگر می‌فروشند.

وب‌گاه خبر آنلاین

تجارت نیوز نوشت: قیمت دلار در روزهای اخیر روند کاهشی دارد و وارد کانال 49 هزار تومان شده است. اما آیا این روند ادامه می‌یابد؟

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: قیمت آپارتمان 100 متری در یوسف‌آباد در آگهی توسط یک فروشنده 12 میلیارد تومان اعلام شد؛ یعنی متری 120 میلیون تومان! به‌این ترتیب فروشنده متری 17.8 میلیون بیشتر از میانگین ارقام پیشنهادی بقیه فروشنده‌ها طلب کرده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

یک کارشناس بازار مسکن گفت: در شرایط فعلی بازارهای همسو شامل مسکن، خودرو، ارز و طلا به ثبات رسیده‌اند. دولت هم سیاست‌هایی در جهت مهار نقدینگی در پیش گرفته و ساخت و ساز از زمانی که وزیر جدید راه و شهرسازی بر سر کار آمده با جدیت بیشتری در مقایسه با قبل دنبال می‌شود. به طور کلی انتظارات کاهشی ایجاد شده اما به متقاضیان مصرفی توصیه می‌شود از رکود فعلی برای خرید مسکن استفاده کنند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: میانگین ارزش معاملات خرد سهام در هفته اخیر اندکی افزایش یافت اما در محدوده 6 همتی باقی ماند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

هر اونس هر اونس طلا کمی کاهش یافت و به 1961.24 دلار رسید، در حالی که معاملات آتی طلا با 0.1 درصد افزایش به 1965.25 دلار در هر اونس رسید.

وب‌گاه عصر ایران

نرخ تورم در منطقه یورو پس از ثبت رکورد 10.6 درصدی در اکتبر 2022 سیر نزولی به خود گرفت. نرخ بهره پایه نیز در منطقه یورو به 3.5 درصد رسیده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: از حدود دو ماه قبل نرخ های پیشنهادی مسکن در تهران افت کرده است. فروشندگانی که فروش را متوقف کرده بودند نسبت به عرضه تمایل یافته‌اند. البته حجم عرضه آنقدرها بالا نیست که به کاهش شدید قیمت منجر شود و می‌توان گفت بیشتر افراد پول لازم آپارتمان‌ها را با تخفیف عرضه می‌کنند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

برای خرید یک واحد خانه در گیشا به حداقل11 میلیارد و 500 میلیون و حداکثر 24 میلیارد تومان، بودجه نیاز دارید تا مالک یک واحد 60 تا 120 متری شوید.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سخنگوی تعزیرات حکومتی گفت: از ابتدای سال گذشته تاکنون 16 پرونده تخلف داشتیم که بخش اعظم آن مربوط به تعهد ارزی است.

وب‌گاه خبر آنلاین

فرارو نوشت: قیمت یک خانه 100 متری در یوسف‌آباد به‌طور متوسط 10 میلیارد و 220 میلیون است؛ 56 درصد بیشتر از تیرماه پارسال

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مدیرکل پیش‌بینی سازمان هواشناسی گفت: طی 24 ساعت آینده شاهد بارش پراکنده برای استان‌های ساحلی خزر هستیم.