سه‌شنبه 17 مهر 1403

دارایی و ثروت

دارایی و ثروت

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، محمدمهدی اسماعیلی وزیر ارشاد با اعلام این خبر گفت: وظیفه ماست با افتخار به اهالی فرهنگ و هنر بویژه پیشکسوتان که به لحاظ عاطفی بیشتر نیازمند این خدمت هستند، خدمت کنیم و بیش از پیش بر این وظیفه اهتمام داشته باشیم. وی با بیان اینکه، شخص رئیس جمهوری به طور جدی پیگیر امور از وزرا است، تصریح کرد: زمانی که دستور آقای رئیس جمهور مبنی بر اعطای تسهیلات حمایتی...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مرکز مدیریت راه های کشور وضعیت ترافیکی و جوی برخی از محورهای کشور را اعلام کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: در معاملات پشت خطی دیشب معامله‌گران بزرگ حضور فعالی در بازار شبانه نداشتند و واسطه‌گران خرد نیز با احتیاط رفتار کردند و همین امر موجب شد دلار در پشت خط دوباره رنج شود.

وب‌گاه منیبان

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: باید حقوق بازنشستگان به ویژه آن دسته از بازنشستگانی که دریافتی کمی دارند، در بودجه سال آینده افزایش پیدا کند.

خبرگزاری تسنیم

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در نشستی با اعضای هیئت مدیره موسسه هنرمندان پیشکسوت از پیگیری خود درباره دستور رئیس جمهوری مبنی بر حمایت از هنرمندان در نشست آتی شورای عالی سینما خبر داد.

خبرگزاری دانشجو

گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو - ندا زارعی: با شروع فصل تابستان و افزایش دما در استان‌های مختلف کشور از جمله تهران و البرز، در روز‌های اخیر شاهد کاهش فشار آب در ساعات مختلفی از شبانه روز بودیم. این شرایط در نیمه نخست اولین ماه از تابستان، نشان از شرایط نامطلوب منابع آب در کشور دارد. وجود این شرایط ناپایدار در حالی است که بخش بسیاری از آب‌های موجود در کشور هدر می‌رود. بر اساس مستندات شرکت...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

در معاملات پشت خطی دیشب، هم دلار ثابت بود و هم سکه نوسان قابل ملاحظه ای را ثبت نکرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

یک عده از قدیمی به آماتورها توصیه می‌کردند در فروش‌ها احتیاط کنید و دست از رفتارهای هیجانی بردارید

وب‌گاه مشرق نیوز

روزنامه هم میهن برای معضل کمبود برق در فصل تابستان و خسارت ناشی از آن برای صنایع، ابراز نگرانی کرد، بی‌آنکه درباره ریشه ناترازی فعلی توضیح دهد.

وب‌گاه خبر آنلاین

جوان نوشت: حمل‌ونقل در هر سه حوزه هوایی، زمینی و ریلی وضعیت عادی ندارد، چه آنکه علاوه بر تحمیل گرانی بلیت و خدمات‌دهی ضعیف و نبود زیرساخت‌های مناسب باعث آزردگی خاطر مسافران شده است.

وب‌گاه مشرق نیوز

حذف کشورهای آفریقایی از 55 سفر خارجی رئیس‌جمهور سابق موجب کاهش تجارت با قاره‌ای شد که ظرفیت‌های اقتصادی و تجاری بزرگی دارد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

شاخص کل در آخرین روز کاری هفته به رقم 2 میلیون و 71 هزار و 429 واحد رسید و نسبت به آخرین روز معاملاتی هفته قبل 131 هزار و 228 واحد پایین‌تر ایستاد و بازدهی هفته شاخص بورس منفی 6 درصد شد.

خبرگزاری مهر

توسعه زنجیره متانول نیازمند حمایت دولت، میزان مصرف آب در تهران هشدار آمیز شد، و قطعی برق 68 اداره پرمصرف در پایتخت از مهمترین اخبار آب و انرژی در هفته جاری بودند.

وب‌گاه گسترش

اقتصاد دیجیتال برای اقتصاد کشور حیاتی است و باید از آن حمایت شود؛ زیرا رفع موانع اقتصاد دیجیتال تنها راه پیشرفت اقتصاد کشور است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

وقتی ریسک بازارهای جهانی یا ترس در بازارهای جهانی بیشتر می‌شود، قیمت دلار آمریکا بالا می‌رود. چون تقاضا برای آن به‌شدت افزایش می‌یابد. در واقع پول آمریکا به مامنی امن برای حفظ ارزش ثروت بین‌المللی تبدیل شده است. این تبدیل شدن نه طراحی بود و نه با برنامه خاصی شکل گرفت، بلکه بیشتر وجه پدیداری داشت.