سه‌شنبه 17 مهر 1403

دارایی و ثروت

دارایی و ثروت

خبرگزاری دانشجو

آیین نامه اجرایی بند ع تبصره 6 قانون بودجه سال 1402 (مصوب 4/ 4/ 1402 هیأت وزیران) ابلاغ شد. بر این اساس روند مطالبه مالیات از زمین‌های فاقد اعیانی دارای کاربری مسکونی، اداری و تجاری، خانه‌های مجلل (لوکس) (اعم از مستغلات، آپارتمان و ویلا) و باغ ویلا‌ها به ارزش بیش از 20 میلیارد تومان مشخص شد. طبق قانون مالیات سالیانه خانه‌های لوکس و باغ ویلا‌ها نسبت به مازاد ارزش بیش از 20 میلیارد تومان...

وب‌گاه عرشه آنلاین

جزئیات پرداخت مطالبات گندمکاران و کشاورزان و قیمت مصوب گندم و برنج اعلام شد.

خبرگزاری تسنیم

رئیس مجمع عالی کارآفرینان گفت: با صراحت می گویم اگر ما امروزه در مسائل اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی با چالش مواجه هستیم و سرمایه اجتماعی که بخشی از ثروت ملی محسوب میشود، آسیب دیده است، دلیل اصلی آن فاصله گرفتن با تفکر و الگوی مدیریتی انقلابی است.

وب‌گاه خبر آنلاین

خریداران از بازار خودرو پا پس کشیده‌اند و منتظرند تا خودروهای وارداتی، قیمت در بازار را بشکنند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

تسهیلات ساخت مسکن در حال حاضر به گفته بسیاری از کارشناسان و سازندگان می تواند زمینه ساز ونجات بخش بازار مسکن خواهد بود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

طی هفته جاری معاملات بازار سهام به شدت منفی دنبال شد و تمام شاخص ها با کاهش مواجه شدند. البته افت شاخص ها به اندازه افت نمادها نبود و اکثریت نمادهای بازار بیش از افتی که شاخص ها داشتند، کاهش قیمت را تجربه کردند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی از ارائه خدمانی درمانی و بیمه‌ای جدید به کارگران و بازنشستگان و مستمری‌بگیران این سازمان خبر داد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از پیگیری خود درباره دستور رییس جمهوری مبنی بر حمایت از هنرمندان در نشست آتی شورای عالی سینما خبر داد.

وب‌گاه 55 آنلاین

برای اطلاع از موادغذایی با خاصیت کاهش خطر بیماری قلبی در ادامه این خبر باما همراه باشید.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

در دنیای امروز، با گسترش فناوری و اتصالات اینترنتی، خرید و فروش ارز دیجیتال به یکی از موضوعات محبوب در بین کاربران شده است. صرافی‌های دیجیتال نقش مهمی در این حوزه ایفا می‌کنند و به عنوان پلتفرمی برای تبادل ارزهای دیجیتال و خرید آن‌ها، مورد استفاده قرار می‌گیرند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس کمیسیون کشاورزی گفت: با توجه به ظرفیت های ارزشمند در کشور ما، جمعیت 500 میلیونی کشورهای همسایه خواستار محصولات کشاورزی ما هستند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

بورس تهران این هفته اصلا وضعیت خوبی نداشت. پس از گذشت 2 ماه از آغاز افت شاخص کل، دوباره وضعیت طوری شده که انگار روند اصلاحی بازار از همین هفته شروع شده است!

وب‌گاه عصر ایران

محیط اقتصاد کلان ممکن است به نفع ارز دیجیتال بیت کوین تغییر کند.

وب‌گاه خبر آنلاین

رئیس‌کل بانک مرکزی با بیان اینکه بازار ارز به سمت ثبات در حال حرکت است، گفت: امیدواریم که این ثبات در تابستان نیز ادامه یابد؛ چراکه معمولا در تابستان نوساناتی اتفاق می‌افتد. البته در صورتی که این ثبات همچنان ادامه یابد پیش بینی می‌کنیم که در برخی بخش‌ها و بازارهای دارایی روند کاهشی ادامه یابد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

قیمت دلار در بازار ارز امروز 22 تیر ماه در بازار ثابت بود و با نرخ 49 هزار و 200 تومان معامله شد. قیمت دلار در چند روز گذشته ثابت بوده و تغییر چندانی نکرده است