سه‌شنبه 17 مهر 1403

دارایی و ثروت

دارایی و ثروت

وب‌گاه اقتصاد نیوز

رئیس شورای اسلامی شهر تهران با ارسال نامه ای خطاب به رئیس مجلس شورای اسلامی درباره برنامه هفتم توسعه پیشنهادهایی را مطرح کرد.

خبرگزاری تسنیم

دلار طولانی‌ترین روند کاهش ارزش خود را از ماه مارس تجربه می‌کند و به پایین‌ترین رقم طی دو ماه گذشته رسیده است.

خبرگزاری اکو نیوز

وب‌گاه گسترش

به گزارش شرکت تجزیه و تحلیل داده Lookonchain، سرمایه‌گذاری قابل‌توجهی در بازار توکن پپه قورباغه مشاهده شده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

آمارهای تورم منتشرشده از درگاه ملی آمار، با هدف‌گذاری نقشه راه اقتصادی که تورم 15 درصدی را مورد هدف قرار داده بود، تطابق زیادی ندارد. در همین رابطه اگر تصور شود شاخص قیمت مصرف‌کننده تا پایان سال تغییری نداشته باشد، تورم بیش از 10 درصد با هدف اعلام‌شده فاصله خواهد داشت.

وب‌گاه عرشه آنلاین

وب‌گاه گسترش

در مراسم رونمایی از تالار مولدسازی دارایی‌های دولت، از بانک سپه به دلیل پیشتازی این بانک در اجرای آئین‌نامه مولدسازی دارایی‌های دولت توسط وزیر اقتصاد تقدیر شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مدیریت مقررات، مجوزهای بانکی و مبارزه با پولشویی بانک مرکزی «راهنمای اجرایی نظارت و تطبیق شرعی در مؤسسات اعتباری» را ابلاغ کرد که به موجب یکی از مفاد آن و در صورت تأیید گزارش ناظران مبنی بر مغایرت یک مقرره یا مصوبه با احکام شرع، بانک‌ها و مؤسسات مهلت دارند در بازه زمانی حداکثر 4 ماهه آن را اصلاح کنند.

خبرگزاری تسنیم

در حالی که نرخ گاز خوراک 7 هزار تومانی واحدهای پتروشیمی مطابق با قانون در دولت تصویب شده است، بررسیها نشان میدهد با احتساب دلار 28500 تومانی هر متر مکعب گاز با نرخ حداقل 20 سنت محاسبه شده است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، دلار امروز در مرکز مبادله ارز و طلا در بخش اسکناس، بدون تغییر قیمت، 41 هزار و 257 تومان و در بخش حواله 37 هزار و 507 تومان کشف قیمت شد. دلار امروز در بازار ارز تهران و به نرخ توافقی صرافی در زمان تنظیم گزارش، به قیمت 40 هزار و 848 تومان خریداری و با نرخ 41 هزار و 256 تومان فروخته شد. امروز همچنین یورو در صرافی‌ها با نرخ توافقی به قیمت 45 هزار...

خبرگزاری تسنیم

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: جامعه المصطفی العالمیه صدور انقلاب به سایر نقاط جهان را محقق کرد و امروز کارنامه این نهاد فرهنگی اندوخته و سرمایه ارزشمند نظام اسلامی را نمایان می کند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

شاخص بورس تهران 56 هزار و 949 واحد معادل 2.68 درصد نسبت به روز کاری گذشته پایین‌تر ایستاد.

وب‌گاه گسترش

بورس شیکاگو (Cboe) پس از نهایی کردن توافقنامه اشتراک نظارت (SSA) با کوین‌بیس، درخواست‌های اصلاح‌شده‌ای را برای صندوق‌های قابل‌معامله در بورس (ETF) اسپات بیت کوین ارسال کرده است. پرونده‌های به‌روزشده مربوط به ETFهای بیت کوین پیشنهادی از پنج متقاضی، از جمله فیدلیتی (Fidelity)، ویزدام‌تری (WisdomTree)، اینوسکو (Invesco)، ون‌اک (VanEck) و Ark 21 Shares است.

خبرگزاری تسنیم

حدود دو ماه از بلاتکلیفی خودروهای لوکس وارداتی در گمرک بوشهر می‌گذرد اما فعلا امکان ترخیص آنها وجود ندارد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، سکه طرح قدیم در بازار امروز با کاهش 250 هزار تومانی قیمت به نرخ 24 میلیون و 867 هزار تومان داد و ستد شد، همچنین سکه تمام بهار آزادی طرح جدید نیز با کاهش 250 هزار تومانی به قیمت 28 میلیون و 914 هزار تومان معامله شد. نیم سکه امروز در بازار امروز با کاهش 150 هزار تومانی، به نرخ 15 میلیون و 196 هزار تومان داد و ستد شد، ربع سکه نیز با کاهش 150 هزار...

وب‌گاه گسترش

در حوزه مسکن، چالش‌های زیادی وجود دارد که برای رفع آنها نیاز به تلاش و همکاری بین دولت، بخش خصوصی و جامعه داریم. باید برای این منظور از رویکردهای نوین در طراحی و ساخت مسکن، تسهیلات مالی مناسب، توجه به تامین خدمات شهری و ایجاد مناطق جذاب برای سرمایه‌گذاری در حوزه ساخت‌وساز مسکن استفاده کرد.