سه‌شنبه 17 مهر 1403

دارایی و ثروت

دارایی و ثروت

وب‌گاه عصر ایران

طی معاملات امروز 94 درصد نمادهای بورسی منفی بودند که از میان آنها فولاد مبارکه اصفهان، صنایع پتروشیمی خلیج فارس و پالایش نفت اصفهان نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر را روی سقوط شاخص‌های بورس گذاشتند.

وب‌گاه خبر آنلاین

رئیس سازمان بورس در نامه‌ای به دادستان کل کشور در خصوص تعدیل منفی سود هر سهم"شپنا" از شرکت ملی پالایش و پخش به دادستان کل شکایت کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: استانداران قول مساعد داده اند که کاربری مسکونی برای اراضی دولتی که تامین شده جهت ساخت پروژه های نهضت ملی مسکن داده شود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - شاخص کل بورس تهران در پایان معاملات امروز (چهارشنبه، 21 تیر) با 56 هزار و 949 واحد کاهش، در ارتفاع 2‌میلیون و 71 هزار واحدی ایستاد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری دانشجو، یکصد و بیست و هشتمین نشست علمی - تخصصی با عنوان" آسیب پذیری‌های نظام ارزی کشور؛ چالش‌ها و توصیه‌های سیاستی" با حضور دکتر انوشیروان تقی پور معاون سیاست‌های پولی و بازار‌های مالی امور اقتصاد کلان سازمان برنامه و بودجه کشور به عنوان مدیر علمی، دکتر مجید شاکری؛ تحلیل گر مسائل اقتصادی و صاحب نظر حوزه تحولات ارزی و دکتر مهدی دارابی؛ پژوهشگر و کارشناس...

وب‌گاه عرشه آنلاین

شاخص هم وزن نیز با 21 هزار و 872 واحد کاهش معادل دو و 93 صدم درصد در محدوده 724 هزار و 716 واحد قرار گرفت.

وب‌گاه عصر ایران

در جدیدترین فهرست گرانی ها در ترکیه، مالیات بر ارزش افزوده از 18 درصد به 20 درصد افزایش یافت. مالیات وسایل نقلیه موتوری نیز دو برابر شد. نرخی رجیستری گوشی تلفن همراه نیز از حدود 6 هزار لیر به 20 هزار لیر افزایش یافت.

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، بورس اوراق بهادار تهران امروز در آخرین روز معاملاتی هفته در یک روند کاملا ریزشی قرار گرفت، به گونه‌ای که شاخص کل با عقب‌نشینی 2.68 درصد و از دست دادن 56 هزار و 949 واحد به رقم 2 میلیون و 71 هزار و 429 واحد رسید. شاخص هموزن نیز امروز با از دست دادن 21 هزار و 872 واحد به رقم 724 هزار و 716 واحد رسید. ارزش روز بازار که ناشی از ارزش 600 شرکت بورسی...

وب‌گاه مشرق نیوز

قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید، امروز بر اساس اعلام اتحادیه طلا و جواهر 27 میلیون و 850 هزارتومان است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

امروز هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید در بازار آزاد تهران به قیمت 27 میلیون و 850 تومان معامله می‌شود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، بانک مرکزی فهرست اطلاعات تسهیلات کلان جاری و غیرجاری 9 بانک و تسهیلات و تعهدات اشخاص مرتبط 8 بانک را منتشر کرد. ابوذر سروش معاون نظارت بانک مرکزی در همین ارتباط و در خصوص فرآیند تدوین و انتشار فهرست اطلاعات تسهیلات کلان شبکه بانکی گفت: فرآیند انتشار اطلاعات موضوع قانون بودجه بدین صورت است که ابتدا بانک مرکزی نحوه و فرم دریافت داده و اطلاعات را...