سه‌شنبه 17 مهر 1403

دارایی و ثروت

دارایی و ثروت

وب‌گاه دنیای اقتصاد

شاخص بورس تهران 56 هزار و 949 واحد معادل 2.68 درصد نسبت به روز کاری گذشته پایین‌تر ایستاد.

وب‌گاه خبر آنلاین

تجارت نیوز نوشت: برخی از معامله‌گران می‌گفتند که بازار در حالت معلق است. دسته‌ای دیگر از معامله‌گران مدعی هستند در شرایط فعلی حجم خریدها در بازار دلار به شکل معناداری کاهش یافته و خریدار در بازار ارز به ستاره سهیل تبدیل شده است.

خبرگزاری تسنیم

بانک مرکزی روسیه اعلام کرد از آغاز ماه آینده میلادی روبل دیجیتال را به صورت آزمایشی راه اندازی می‌کند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

شرکت صبا فولاد خلیج فارس با نماد «فصبا» به زودی وارد بازار سرمایه خواهد شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

حوزه کشاورزی دچار مشکلات فراوانی است که در کنار افزایش هزینه‌های تولید، کشاورزان را دچار مصیبت مضاعف کرده و عرصه را برای رشد و رونق تولید تنگ کرده است.

خبرگزاری تسنیم

رییس سازمان غذا و دارو با اشاره به رونمایی از آمارنامه تجهیزات پزشکی برای نخستین بار در کشور گفت: این آمارنامه مبنای برنامه‌ریزی و تامین در حوزه تجهیزات قرار خواهد گرفت.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

در جلسه بررسی الزامات، چالش‌ها و راهکار‌های توسعه گردشگری سلامت با حضور نمایندگان دستگاه‌ها بر ظرفیت ایران در جذب گردشگران سلامت تاکید شد.

وب‌گاه ورزش سه

تحقیقات روزنامه انگلیسی تلگراف نشان می دهد که باشگاه رئال مادرید از بیان جزئیاتی در مورد هزینه 122 میلیون یورویی در سال مالی 22-2021 خودداری کرده است.

خبرگزاری تسنیم

مدیرکل شرکت‌های دولتی وزارت اقتصاد گفت: پاداش های چند صد میلیونی مربوط به شرکت های دولتی نیست، چرا که شرکت های دولتی سقف پاداش دارندو این سقف تا سال گذشته نیز به میزان یک ماه حقوق بوده است، این پاداش ها مربوط به شرکت های شبه دولتی، خصولتی، بورسی است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: شاخص کل بورس تهران برای پنجمین روز متوالی ریزش کرد و بیشترین سقوط هفته را ثبت کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

رئیس شورای اسلامی شهر تهران با ارسال نامه ای خطاب به رئیس مجلس شورای اسلامی درباره برنامه هفتم توسعه پیشنهادهایی را مطرح کرد.