پنج‌شنبه 9 فروردین 1403

اجتماعی خبرگزاری دانا

اجتماعی خبرگزاری دانا

با توجه به برودت سرما و کاهش دما و جهت مدیریت بهینه مصرف گاز، فردا ادارات استان تهران با یک سوم ظرفیت فعالیت خواهند کرد.

تحولات سیاسی ایران، آخرین وضعیت مذاکرات هسته‌ای برای رفع تحریم‌ها، انتخاب رئیس جمهور لبنان و وضعیت گروههای مقاومت فلسطینی از مهمترین محورهای گفت‌وگوی وزیر امور خارجه و دبیرکل حزب‌الله لبنان بود.

سخنگوی وزارت امور خارجه در واکنش به قتل فجیع معلم سیاهپوست توسط پلیس آمریکا، گفت: رژیم آمریکا که برای نیل به مقاصد سیاسی، با ریاکاری در مسائل داخلی دیگر کشورها ورود کرده و اشک تمساح می‌ریزد، نسبت به خشونت مفرط و اقدامات تبعیض آلود و نفرت انگیز پلیس کشورش در قبال رنگین پوستان سکوت اختیار می‌کند.

وزیر امور خارجه انگلیس اعلام کرد دادستان کل کشور ایران را در واکنش به اجرای حکم اعدام علیرضا اکبری که به اتهام جاسوسی برای سرویس اطلاعات مخفی انگلیس اعدام، به فهرست تحریم‌های دولت لندن اضافه شد.

رئیس کمیته داوران و عضو هیأت‌رئیسه فدراسیون فوتبال گفت: درباره شخص خاصی هیچ صحبتی صورت نگرفته و نه کی‌روش و نه هیچ مربی دیگری فعلا مورد بحث نیست.

سازمان لیگ فدراسیون والیبال اسامی ناظران و داوران هفته هجدهم لیگ برتر مردان را اعلام کرد.

سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور در نشست خبری خود در استان یزد به سوال یکی از خبرنگاران حاضر در مجلس پاسخ داد.

نخست‌وزیر عراق در نشست خبری مشترکش با صدراعظم آلمان تاکید کرد که سرویس‌های امنیتی عراق قادر به ایجاد بازدارندگی در مقابل هر نوعی از تروریسم هستند و عراق به نیروهای نظامی خارجی نیازی ندارد.

وزیر امور خارجه با بیان اینکه نیت و اراده لازم را برای عادی سازی روابط با عربستان داریم، گفت: معتقدیم هنوز عربستان از آمادگی لازم برای بازگشت روابط به حالت طبیعی برخوردار نیست.

هوای امروز پایتخت در شرایط "پاک" قرار دارد.

وزیر ورزش و جوانان گفت: یک پیست دوومیدانی خوب با ضخامت مناسب و ارتجاع استاندارد حداقل حق یک ورزشکار است و پیست‌های موجود را باید با استانداردهای جهانی به روزرسانی کنیم و تارتان‌ها در محل‌های ساییده‌گی مرمت شوند تا کیفیت تمرین برای ملی‌پوشان افزایش یابد.

منابع رسانه‌ای صهیونیست پنجشنبه شب گزارش دادند که پلیس این رژیم برای اعتراضات و تظاهرات ضد حکومتی که قرار است، شنبه شب در قدس و تل آویو برگزار شود، آماده می شود.

در نشستی که در سطح وزاری خارجه بین عربستان و مصر در ریاض برگزار شد، بیانیه‌ای صادر گردید و طرفین مدعی شدند که ایران باید به تعهدات هسته‌ای خود به صورت کامل پایبند باشد.

بازیکنان تیم فوتبال استقلال پس از پیروزی مقابل تراکتور به اظهارنظر پرداختند.

سرمربی تیم فوتبال تراکتور گفت: استقلال تیم بزرگی است، اما برای حذف ما از جام به کمک خارجی نیاز داشت.

در واکنش به اظهارات مداخله جویانه برخی مقامات اروپایی، سفیر سوئد در تهران به وزارت امور خارجه احضار شد.