سه‌شنبه 4 اردیبهشت 1403

اجتماعی خبرگزاری دانا

اجتماعی خبرگزاری دانا

کنفدراسیون ورزش های ناشنوایان آسیا و اقیانوسیه، مدیران ورزشی رشته های فوتسال و کاراته ناشنوایان را منصوب کرد.

شرایط حضور تماشاگران در سالن شهدای هفتم تیر تهران محل برگزاری رقابت‌های کشتی آزاد بزرگسالان قهرمانی کشور فراهم نشد.

دو ایرانی سرطراح و سرداور جام جهانی یخنوردی در فرانسه شدند.

رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت با اشاره به آمار رشد تولید خودرو و قطعات در سال جاری، گفت: هدف دشمن، زدن نقاط قوت و توقف پیشرفت کشور بود اما نتوانست.

شهردار تهران در خصوص انتقادات غیرمنصفانه روزهای گذشته گفت: در رابطه با کوتاهی شهرداری در شن پاشی معابر پایتخت خلاف واقعیت می‌گویند.

رئیس اداره سنجش اداره‌کل آموزش و پرورش شهر تهران درخصوص تامین امنیت حوزه‌های امتحان نهایی شهر تهران گفت: 80 درصد حوزه امتحانات نهایی تهران دستگاه سیگنال‌یاب داشتندو تمام حوزه‌ها به راکت موبایل باب و تب سنج مجهز بودند.

فرمانده پلیس شهر لندن گفت، ماموران این نیرو مردی با سن بین 60 تا 70 سال را در ارتباط با کشف ادعایی آثار اورانیوم در یک بسته در فرودگاه «هیترو» بر طبق قوانین مبارزه با تروریسم دستگیر کردند.

تالار‌های مختلف بورس کالا ادر مجموع میزبان عرضه یک میلیون و 117 هزار و 127 تن انواع کالا و محصول است.

سرپرست بانک مسکن گفت: بانک مسکن طی 10 ماه سال جاری رکورد تاریخی اعطای 100 هزار میلیارد تومان تسهیلات را ثبت کرد.

مالیات بر عایدی سرمایه با اهدافی همچون محدودکردن فعالیت‌های سوداگرانه، ایجاد عدالت اجتماعی، افزایش منابع عمومی و افزایش کارایی اقتصادی از چند سال پیش در کشور ما دنبال می‌شد که هنوز به نتیجه نهایی نرسیده است.

عضو کمیسیون برنامه بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی به بیان توضیحاتی درباره اهمیت انتشار صورت های مالی شرکت های دولتی و شفافیتی که در نتیجه این اقدام به وجود می آید، پرداخت.

دور دوم مسابقات شطرنج تاتا استیل با برد و تساوی شطرنجبازان ایران به پایان رسید.

حمیدرضا افتخاری، دبیر دومین جشنواره ملی مستند رادیویی پژواک از تمدید مهلت جهت ارسال آثار به این جشنواره خبر داد.

دفاع، به معنای دور کردن حمله و هجوم نظامی دشمنان است. زمانی که فرد یا افرادی در مقابل هجوم و حمله دشمنان خود، مقاومت و ایستادگی کنند تا هجوم آنان را دفع و دور نمایند، دفاع کرده اند.

شهید سلیمانی علاوه بر تبیبن امنیت عملیات و کشور، با شناخت سیاست های غرب و برای ممانعت از اجرای پروژه دشمنان در منطقه، نظریه امنیت منطقه ای را طرح می کند و کشورهای دوست را نسبت به تامین امنیت ملی خود حساس می سازد.

سازمان هواشناسی کشور با صدور هشداری از بارش برف و کولاک در تهران و 17 استان دیگر خبر داد و اعلام کرد: اقدامات پیشگیرانه برای جلوگیری از خسارات احتمالی، توسط شهرداری‌ها، راهداری‌ها، آب و فاضلاب شهری، دستگاه‌های امدادی و سایر دستگاه‌های اجرائی در دستور کار قرار گیرد.