جمعه 7 اردیبهشت 1403

اجتماعی خبرگزاری دانا

اجتماعی خبرگزاری دانا

مزایده فروش املاک و مستغلات سازمان ملی زمین و مسکن از طریق ادارات کل راه و شهرسازی در سراسر کشور برگزار می‌شود.

وزارت ورزش با زمان پیشنهای فدراسیون گلف جهت زمان برگزاری مجمع انتخاباتی این فدراسیون موافقت کرد.

اتومبیلرانان آفرود در رالی طاقت فرسا داکار به رقابت می پردازند.

نماینده مردم شیروان در مجلس شورای اسلامی گفت: بررسی طرح مالیات بر عایدی سرمایه در دستور کار صحن علنی مجلس قرار دارد و تاکنون 5 ماده این طرح در مجلس بررسی و تصویب شده و تا پایان هفته جاری تصویب این طرح در مجلس به پایان می رسد.

رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و سرمایه‌گذاری شورای اسلامی شهر بجنورد علل تأخیر در بهره‌برداری از سه طرح سرمایه‌گذاری تجاری و گردشگری شامل "هماگ"، "طلای سفید" و "کیش اوریناک" که با سرمایه‌گذاری شهرداری بجنورد و بخش خصوصی در دست اجرا قرار گرفتند را تشریح کرد.

رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس با اشاره به اینکه تمام درآمد سازمان جنگل‌ها و مراتع در بودجه 1402 باید در آبخیزداری هزینه شود گفت: در راستای بالابردن بهره‌وری آب 15 درصد از تسهیلات بانک کشاورزی به گشت گلخانه‌ای تخصیص یافت و بر اساس قوانین هیچ مانعی برای گسترش کشت گلخانه‌ای نداریم.

تل آویو بدنبال اقدامات تنبیهی علیه فلسطینی ها بدلیل ارجاع پرونده اشغالگری به دیوان لاهه است.

فیلم «آواتار: راه آب» با پیشی گرفتن از «تاپ گان ماوریک» در گیشه جهانی، عنوان پرفروش‌ترین فیلم اکران شده در سال 2022 را از آن خود کرد.

مدیر عامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی گفت: سامانه هوشمند سوخت با جدیت فرآیند خود را ادامه می‌دهد و بحث اعتبار سهمیه‌ای را که در نرخ دوم کارت‌های هوشمند سوخت با عنوان تعدیلی که از 250 به 150 لیتر رسید آن هم یکی از اعمال سیاست‌ها است.

اسامی نفرات راه یافته به دیدار های رده بندی و فینال 5 وزن اول مشخص شد.

پویا طالب‌نیا گفت: در صدد راه‌اندازی مرکز مطالعات دوره ساسانی در مجموعه تاریخی طاقبستان هستیم تا پژوهشگران برای انجام طرح‌ها و پروژه‌های مطالعاتی به این مرکز مراجعه کنند.

با نامه‌نگاری و پیگیری وزیر ورزش و جوانان حق استفاده از پایگاه اداری و اردوگاه شهید سلیمانی، ابراهیم هادی و مصطفی صدرزاده به فدراسیون کشتی واگذار می‌شود.

برگزاری بازی ملوان - نفت مسجدسلیمان به علت شرایط جوی با تأخیر 2 ساعته همراه شده است.

«شیخ عیسی قاسم» رهبر شیعیان بحرین از شهیدان حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس به عنوان نشانه هایی از اسلام محمدی اصیل یاد کرد.

در میزگرد موج رسا موضوعات مختلفی در خصوص شخصیت و خدمات حاج قاسم در جبهه مقاومت مطرح شد.

نخستین اجلاس بین‌المللی مکتب شهید سلیمانی با حضور محمد باقر قالیاف؛ رییس مجلس شورای اسلامی، رهبران جبهه مقاومت در منطقه و فعالان حوزه جهان اسلام از کشورهای مختلف در سالن اجلاس سران برگزار شد.