شنبه 1 اردیبهشت 1403

اجتماعی خبرگزاری دانا

اجتماعی خبرگزاری دانا

سه کتاب «سیب آخر»، «قهرمان به شکل خودم» و «مردی که زبان کبوترها را می‌دانست»؛ داستان‌های کودکانه درباره شهید سردار قاسم سلیمانی، توسط انتشارات «راه یار» به چاپ دوم رسیدند.

مدیر اداره ارتباطات و تبلیغات مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی نور گفت: نمایشگاه ویژه دستاوردهای هوش مصنوعی از 19 الی 24 آذرماه پذیرای بازدیدکنندگان خواهد بود.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: تفاهم نامه 25 ساله ایران و چین منتشر شود تا افکار عمومی در جریان آن قرار گیرند و طیف‌های خاص علیه آن جوسازی نکنند.

سرپرست جدید مجموعه ورزشی انقلاب منصوب شد.

ایزدگشب گفت: حال که انقلاب پوشالی و تقلبی‌شان به بار ننشست و مزدوران آدمکش و آشوب‌گرشان به دام ملت افتادند، فریادشان تغییر پیدا کرد و به حمایت از وحوش قاتل مجددا صف‌آرایی کردند.

فرمانده کل انتظامی بیان کرد: درخواستم از رئیس جمهور این است که حمایت‌های لازم از پلیس همچنان ادامه داشته باشد تا دستگاه‌ها با یک نقشه راه دقیق و با استفاده از آسیب شناسی که در سال‌های گذشته داشتیم بتوانیم شاهد کاهش تصادفات حتی بهتر از سال‌های گذشته داشته باشیم‌.

رزمایش مشترک "طرح زمستانی" یگان‌های انتظامی، خدماتی و امدادی در کرمانشاه برگزار شد.

در حالی شهرستان سراوان دارای هفت هزار معلول است که بخش عمده آن را معلولین شنوایی در بر می گیرد.

هرچند که لایحه بودجه و برنامه هفتم توسعه با وجود تاخیر همچنان به مجلس ارائه نشده اما باید به دور از غرض ورزی، چرایی این موضوع را بررسی کرد.

عباس کاظمی گفت: طبق بررسی سامانه ملی رصد در سال جاری، گزارش اشتغال ایجاد شده توسط دستگاه‌های دارای تعهد نشان می‌دهد که از ابتدای سال تاکنون 80/81 درصد از تعهد ایجاد اشتغال شهرستان قزوین اجرایی شده است.

اهدای خون مساوی است با اهدای فرصت زندگی دوباره به انسانی دیگر، بیماری‌ها و شرایط بسیاری باعث می‌شود تا زندگی یک انسان در گرو دریافت خون باشد، و همه ما می توانیم با اهدای خون، زندگی یک انسان را از مرگ نجات دهیم.

اباذر عالمی با پیش‌بینی اینکه انتخاب شهردار الوند در هفته آینده نهایی می‌شود، گفت: در انتخاب شهردار شاخص‌های مختلفی از جمله میزان تحصیلات، پاکدستی، تخصص، بومی و غیر بومی بودن را مد نظر قرار دادیم که البته اولویت ما فرد بومی است.

یعقوب مرادی گفت: شهرستان رودبار جنوب با سطح بالغ بر 4 هزار هکتار و تولید بیش از 5 هزارتن محصول کنجد مقام اول کشوری را به خود اختصاص داده است.

فیض عارفی با بیان اینکه کتاب مهمترین ابزار برای «جهاد تبیین» است، گفت: تلاش برای کتابخوان کردن نسل جوان و نوجوان، معرفی کتاب های مناسب و انس دادن فرزندان با کتابخانه های عمومی بخشی از جهاد تبیین محسوب می شود.

نظری گفت: بیش از 300 هزار نفر در استان خراسان رضوی متقاضی مسکن ملی در بخش‌های شهری و روستایی هستند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان گفت: نصف جهان، شهر هنر است یک مسئله است، اما این‌که شهر هنر بماند نیازمند همت و تلاش ما و پاسداشت این هنرها و هنرمندان است تا بتوانیم میراث دار این هنر باشیم و این وظیفه امروز ما و وظیفه هنرمندان و مسئولین است و باید به این دقت کرد