جمعه 31 فروردین 1403

اجتماعی خبرگزاری دانا

اجتماعی خبرگزاری دانا

قهرمان کانو و اسلالوم کشور گفت: خیلی خوشحالم که توانستم در هر دو رشته اسلالوم و آبهای آرام مدال طلا بگیرم.

سخنگوی وزارت صمت گفت: قیمت خودرو در بازار آزاد قیمت‌سازی است. قیمت خودرو آن چیزی است که در بورس عرضه می‌شود.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: مردم همیشه بصیرتشان را نشان داده‌اند و در جبهه حق انقلاب اسلامی حضور پیدا کردند.

جعفر رعایتی به پیشرفت جوانان ایرانی در زمینه‌های علم و فناوری هم اشاره کرد و گفت: دشمن با ابزار رسانه در تلاش است تا فرهنگ حسینی را در بین جامعه و بین جوانان کمرنگ کنند.

وزیر دادگستری گفت: مهمترین مشکل در مبارزه با فساد در کشورمان اموال ناشی از فساد است که تاکنون موفق به استرداد آنها نشده ایم. یکی از راهکارها در این زمینه موافقت نامه استرداد اموال ناشی از فساد با کشورهای مختلف است که در این زمینه دچار مشکل جدی هستیم.

به دنبال شکایت از وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و درخواست ابطال بخشنامه شماره 197487 این وزارتخانه که در آن مقرر شده بود،" ارائه کارت پایان خدمت یا مدرکی دال بر رسیدگی به وضعیت مشمولین به جهت تشکیل پرونده بیمه بیکاری الزامی می باشد.

بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار با خانواده شهدای شاهچراغ در برنامه «کنکاش» تحلیل می‌شود.

معاون بازرگانی وزارت جهاد کشاورزی از مشارکت بخش خصوصی در تنظیم بازار میوه شب عیدخبرداد و گفت: در بحث تأمین میوه شب عید به ویژه سیب و پرتقال، دولت به دنبال توزیع میوه به قیمت مناسب برای مصرف‌کننده و تأمین و حمایت از تولیدکننده است.

رئیس فدراسیون تکواندو گفت: وزارت ورزش و جوانان 22 میلیارد برای تکواندو درنظر گرفته که 20 میلیاردش را مجلس می‌دهد و فقط 2 میلیارد برای یک سال از سمت وزارت درنظر گرفته شده است.

توله لاک پشت دو سر که در منطقه سریک آنتالیا در مزرعه پیدا شد نوسط دامپزشک ها تحت مراقبت هستند.

سخنگوی شرکت نفت یمن از توقیف دو کشتی حامل فرآورده های نفتی برای این کشور از سوی ائتلاف سعودی خبر داد.

سونیا شریفی لیدر اصلی اغتشاشات اخیر بوده و اقدام به ساخت کوکتل مولوتوف نیز کرده بوده و پرونده این متهم در حال حاضر در مرحله تحقیقات مقدماتی بوده و کیفرخواستی برای او صادر نشده است.

هزاران نفر از مردم اسکاتلند برای چهارمین روز متوالی با مشکل قطعی برق آن هم در شرایط سخت هوای بسیار سرد این منطقه روزگار خود را سپری می‌کنند.

سفیر روسیه در کانادا گفت: تحریم‌های غرب عامل مشکلات اقتصادی در کانادا و سایر کشور‌های جهان است.

رئیس جمهور ترکیه گفت که پیشنهاد دیدار سه جانبه با حضور همتایان روس و سوری خود را مطرح و پوتین از این پیشنهاد استقبال کرده است.

مدیر دیسپچینگ شرکت ملی گاز ایران از پیش‌بینی برای افزایش مصرف گاز کشور در بخش خانگی به روزانه 650 میلیون مترمکعب در دی‌ماه امسال خبر داد.