جمعه 7 اردیبهشت 1403

اجتماعی خبرگزاری دانا

اجتماعی خبرگزاری دانا

جلسه علنی امروز چهارشنبه مجلس شورای اسلامی دقایقی پیش به ریاست علی نیکزاد نایب رئیس مجلس آغاز شد.

نماینده ویژه وزارت خارجه روسیه در امور غرب آسیا گفت: هر گونه تلاش برای دورکردن روسیه از غرب آسیا و تأثیرگذاری بر روابط این کشور با کشورهای منطقه محکوم به شکست است.

رئیس سازمان غذا و دارو، از بانک ها به دلیل عدم همراهی با اجرای طرح دارویاری، گلایه کرد.

مسابقات قهرمانی کشور والیبال نشسته بانوان، گرامیداشت شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی با معرفی تیم های برتر به پایان رسید.

یک جانباز دفاع مقدس در حاشیه مراسم سومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی در مصلی تهران، خاطره جالبی از سردار دلها نقل کرد.

سخنگوی سپاه پاسداران گفت: سردار شهید سلیمانی شجاعت، مردم داری و بصیرت و سیرت سرداران و فرماندهان دفاع مقدس را که برای آزادی و استقلال این کشور به شهادت رسیدند را برای نسل جوان ترسیم کرد.

بر اساس آمار گمرک ایران، حجم تجارت ایران یعنی صادرات غیر نفتی و واردات در سال جاری به 87.4 میلیارد دلار رسید که صادرات غیر نفتی از رشد 19 درصدی برخوردار شده است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور گفت: ایران قوی که این روزها به یک قدرت منطقه‌ای تبدیل شده است در نظم نوین جهانی که از سوی مقام معظم رهبری مطرح شده به زودی به یک قدرت جهانی تبدیل می‌شود.

لحظاتی پیش مراسم سومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی با حضور مسئولان کشور، شخصیت‌های جبهه مقاومت و اقشار مختلف مردم در محل مصلی تهران آغاز شد.

جانفدا بیش از 642 هزار توییت و ریتوییت، بیش از یک میلیون تعامل اعم از پسندها و پاسخ‌ها و واکنش‌ها و225 میلیون و 500 هزار ظرفیت بالقوه (بازدید از هشتگ) ایجاد و ثبت نمود.

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران با بیان اینکه امروز تصویر نورانی «شهید سردار سلیمانی» در دست تمام مردم آزادیخواه جهان است گفت: ایشان به نماد مقابله با استکبار جهانی تبدیل شده است.

معاون پارلمانی رییس جمهور کشورمان در دیدار با رئیس جمهور برزیل گفت: تهران، کشور برزیل را یکی از محورهای اصلی توسعه روابط با کشورهای آمریکای جنوبی می داند.

مدیرکل اداره نظارت بر عرضه و نمایش سازمان سینمایی گفت: به طور طبیعی آن دسته از فیلم‌هایی که در جشنواره فجر شرکت نکرده و یا فرصت چند ماهه اکران را از دست داده‌اند، در اولویت‌های بعدی قرار خواهند گرفت.

برنامه «ایران امروز» دوشنبه 12 دی از گروه فرهنگ و اندیشه، با حضور کارشناسان و صاحب نظران جایگاه مستند در سینما را بررسی می کند.

مستند «پاییز پنجاه سالگی» تولید مشترک موسسه اندیشه و شبکه یک سیما همزمان با سومین سالگرد شهادت «سردار حاج قاسم سلیمانی» به پخش تلویزیونی رسید.

حجت‌الاسلام حاتمی با بیان اینکه شهادت حاج قاسم سلیمانی موجی از اسلام خواهی را در جهان ایجاد کرد، گفت: مکتب شهید سلیمانی برگرفته از اسلام است.