پنج‌شنبه 6 اردیبهشت 1403

اجتماعی خبرگزاری دانا

اجتماعی خبرگزاری دانا

تیم فوتبال مس کرمان با برتری مقابل صنعت‌نفت آبادان به مرحله یک‌هشتم نهایی جام حذفی راه یافت.

ابوالفضل طباطبایی مجری باسابقه تلویزیون، صبح امروز بر اثر نارسایی کبد در بیمارستان دار فانی را وداع گفت.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: یکی از مهم‌ترین راهبردهای دولت سیزدهم، تأمین درمان رایگان برای مردم است و در این مسیر در حال بسترسازی برای تثبیت آن در کل مجموعه‌های درمانی هستیم.

سپهر خلجی رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت از انتصاب خسروپناه به سمت دبیر شورای‌عالی انقلاب فرهنگی خبر داد.

سرزمین خرم عنوان پروژه جمعیت امام رضایی ها برای کاشت درخت نخل جهت کارآفرینی کشاورزان نیازمند در استان های جنوبی کشور است.

ریاست کمیته فوتسال گفت: با توجه به اینکه قرارداد شمسایی و کادر فنی تیم ملی در اسفند ماه به پایان می‌رسد، با تایید ریاست فدراسیون این قرارداد تمدید می‌شود.

معاون اول رئیس‌جمهور گفت: با تصویب و اجرای آیین‌نامه اجرایی مولدسازی دارایی‌های دولت، کمک بزرگی به رشد اقتصادی و افزایش بهره‌وری اموال مازاد دولتی انجام می‌شود.

براساس لایحه بودجه سال آینده وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی موظف است با به روزرسانی داده‌ها دو بار در سال با اتکا به داده‌های متقن و ثبتی پایگاه اطلاعات رفاه ایرانیان نسبت به شناسایی گروه‌های مشمول حمایت و اعلام حذف گروه‌های پردرآمد از حمایت یارانه‌ای اقدام نماید.

جلسه کمیسیون ورزشکاران فدراسیون جودو با اکثریت اعضا در محل سالن جلسات برگزار شد.

رئیس پلیس راهور فراجا گفت: مردم از سفرهای غیر ضروری خودداری کنند، در فصل زمستان هستیم و شرایط جوی ناپایدار حاکم است و پیش بینی می‌کنیم تا پایان هفته این شرایط را داشته باشیم.

وزیر کار در رابطه با اینکه آیا در آئین نامه تعیین مشاغل سخت و زیان آور بازنگری انجام می‌شود، گفت: تغییرات هم مفهومی است و هم مصداقی. امکان دارد بعضی از مصادیق وجود داشته باشد که مشمول مصادیق سخت و زیان آور باشد که در آئین نامه نیامده و آنها اضافه می‌شود و ممکن است در مفاهیم هم اصلاحاتی داشته باشیم.

در آستانه فرا رسیدن سالروز میلاد حضرت زهرا (س) تعدادی از هیأت‌های مذهبی، مساجد و بقاع متبرکه سراسر کشور برنامه جشن و سرور خود را اعلام کردند.

جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه حاج قاسم 32 عملیات در عراق و 100 عملیات در سوریه طراحی کرد و سوریه را نجات داد، گفت: این عملیات ها پیروزی اسلام در برابر کفر بود؛ در مسئله ابوکمال مقام معظم رهبری فرمودند" تمام اسلام، مقابل تمام کفر پیروز شد" و سیطره آمریکایی‌ها شکسته شد.

معاونت سیاسی و قضایی سازمان بازرسی کل کشور به منظور بررسی عملکرد کارگروه اضطرار آلودگی هوا، هیات بازرسی را به استانداری تهران اعزام کرد.

سرپرست سازمان نوسازی توسعه و تجهیز مدارس گفت: اگر مدارس و مجتمع‌های بزرگ آموزشی به بهره‌برداری برسند شاهد کاهش تراکم کلاس‌ها خواهیم بود که افزایش یادگیری دانش‌آموزان را به دنبال دارد و به عدالت آموزشی کمک می‌کند.

با حکم محسن برمهانی معاون سیما، مهدی نقویان به سمت رییس مرکز سیمافیلم منصوب شد.