چهارشنبه 5 اردیبهشت 1403

اجتماعی خبرگزاری دانا

اجتماعی خبرگزاری دانا

طرح‌های نیمه تمام بزرگ و کوچک ورزشی فراوانی در جنوب سیستان‌و‌بلوچستان و از جمله شهرستان چابهار وجود دارد که تکمیل آنها با بودجه و اعتبارات به تنهایی قابل انجام نیست و با افزایش همراهی و مشارکت دستگاه‌های اجرایی سرعت تکمیل این طرح‌ها افزایش می‌یابد.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: علی دایی جانش را برای پیراهن و پرچم ایران می‌داد؛ جامعه‌ای که اسطوره‌های خود را تخریب کند، پیشرفتی نخواهد داشت.

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان به شکل رسمی از کرسی خود کناره گرفت.

رئیس کل دادگستری استان تهران به دو نفر از معاونین قضائی خود مأموریت داد تا به تمامی رؤسای دادگستری‌ها و دادستان‌های سراسر استان تهران ابلاغ کنند که پرونده مشمولان نهادهای ارفاقی را به دادگاه تجدیدنظر استان تهران ارسال نمایند تا در خصوص آن‌ها تصمیم قانونی مقتضی اتخاذ شود.

رئیس دانشگاه عالی دفاع ملی گفت: دانش نامه دکترای افتخاری در رشته مدیریت راهبردی به شهیدان قاسم سلیمانی و ابو مهدی المهندس اعطا شده گرچه این مدرک در مقابل ایثار آن دو فرمانده کاری ناچیز است. زیرا آنها در جهاد و شهادت به بالاترین مدارج دست یافته‌اند.

معاون اجرایی رئیس جمهور گفت: فردا در شهرستان بهارستان شاهد حضور رئیس‌جمهور خواهیم بود.

معاون سازمان الحشد الشعبی در امور عملیاتی ضمن تاکید بر گسترده‌بودن برنامه‌های امسال برای بزرگداشت سالروز شهادت سرداران مقاومت در بین مردم عراق، تایید کرد که پیگرد قانونی پرونده ترور طبق موازین قانونی ادامه دارد.

رئیس شورای سیاستگذاری پانزدهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجرگفت: استقبال و همراهی با جشنواره هنرهای تجسمی فجر نشانه آگاهی و هوشمندی هنرمندان است.

محمد صفایی گفت: بالا رفتن قیمت ارز، هیچ مبنای کارشناسی ندارد. متاسفانه بعضی از کنش‌های فضای مجازی و کنش‌هایی که برخی از مردم و دلالان در این حوزه دارند؛ موجب این ناهنجاری‌ها شده است.

زینب سلیمانی گفت: رهبر معظم انقلاب در دیدار روز یکشنبه به طور کاملا جدی تاکید کردند که یاد شهید سلیمانی هرگز از دل‌ها نباید برود و باید کار فعال و پویا و قوی در این رابطه انجام شود.

عضو هیات رئیسه و سخنگوی فدراسیون فوتبال به ارائه توضیحاتی درباره نشست روز گذشته هیات رئیسه پرداخت.

رئیس مجلس شورای اسلامی در نامه‌ای به رئیس جمهور، «قانون اصلاح ماده (10) قانون ساماندهی صنعت خودرو» را برای اجرا ابلاغ کرد.

علیرضا میربهاءالدین گفت: در حادثه واژگونی اتوبوس محور سفیدآبه به زاهدان 16 نفر مصدوم و یک نفر فوت شد.

گزارش‌های مردمی نشان می‌دهد، مجددا با مشکل افزایش زمان انتظار در صدور کارت‌های سوخت مواجهیم. برخی متقاضیان از زمان انتظار 6 ماهه برای صدور کارت‌ها خبر می‌دهند؛ همچنین برخی روش‌های پیگیری وضعیت صدور کارت سوخت از دسترس مردم خارج شده اند.

رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ وضعیت ترافیک معابر بزرگراهی و اصلی تهران را تشریح کرد و گفت: با رصدی که امروز از معابر شهر تهران از طریق دوربین‌های کنترل ترافیک داشتیم، شاهد حجم بالای ترددها و شروع ترافیک در برخی از معابر شهر تهران بودیم.

یکی از دولتمردان دوران اصلاحات در یادداشتی نوشت «معتقدم یکی از مهمترین نیازهای امروز ما، همچنان که همیشه، توانایی در حل اختلافات و منازعات است».