شنبه 1 اردیبهشت 1403

اجتماعی خبرگزاری دانا

اجتماعی خبرگزاری دانا

بانک مرکزی در بخشنامه ای و در اجرای تکلیف مقرر در تبصره (3) ماده (2) را ابلاغ کرد.

مدیرکل دفتر صنایع تبدیلی و غذایی وزارت جهاد کشاورزی گفت: 98 درصد صنعت غذایی کشور اعم از تولید، صنایع تبدیلی و صادرات متعلق به بخش خصوصی است.

وزیر جهاد کشاورزی در سفر به شهرستان سرایان بر حذف واسطه‌ها و رفع موانع تولید کشاورزی تاکید کرد.

دوربین های الکترواپتیک هوایی ساخت متخصصان صنعت دفاعی جمهوری اسلامی ایران در یازدهمین نمایشگاه بین المللی هوایی و هوانوردی کیش به نمایش گذاشته شد.

اداره کل هواشناسی استان تهران، نسبت به افزایش غلظت آلاینده‌های جوی و کاهش کیفیت هوا تا حد ناسالم برای تمام گروه‌ها هشدار داد.

مدیر عامل سازمان صنایع هوایی وزارت دفاع از بازطراحی هواپیمای آموزشی فوق سبک فجر 20 با پیشرانش الکتریکی خبر داد.

امام جمعه اراک با تاکید بر اینکه جمعیت کلید عزت و پیشرفت کشور است گفت: قانون جوانی جمعیت گامی بلند در راستای تحول در حوزه جمعیت و خانواده است و همه باید با همت جهادی و اراده ملی برای اجرای آن تلاش کنند.

اکبری اظهار کرد: انجام وظایف ذاتی را به حساب رسیدگی به مسئله جمعیت نگذاریم، حوزه جمعیت نیازمند تلاشی بسیجی وار همراه با علم و آگاهی است، کشور ظرفیت جمعیت 350 میلیون نفری را دارد مشروط بر اینکه درست عمل شود.

رزمایش دفاعی، امنیتی محور عملیاتی شهید برونسی شهرستان سرخس در راستای ماموریت‌های نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، در حوزه سرزمینی این شهرستان به مدت 3 روز و با اجرای عملیات آتش در 7 نقطه با شرکت گردان‌های امام حسین (ع) بسیج به اجرا درآمد.

مردم ولایتمدار و انقلابی یزد امروز میزبان 15 شهید گمنام دوران دفاع مقدس بودند.

محمد پیری گفت: برای جلوگیری از تردد شهروندان به مرکز استان و شهرهای همجوار و به منظور جابه‌جایی و مسافرت به اقصی نقاط مختلف شهر از طریق ناوگان راه‌آهن تلاش داریم با پیگیری دست‌اندرکاران، رایزنی فرماندار و بخشدار محمدیه با مدیران کشور بتوانیم با احداث ایستگاه راه‌آهن نوید بخش خبرهای خوبی برای شهروندان بخش محمدیه باشیم.

رئیس قوه قضاییه با اشاره به اقتدار روزافزون جمهوری اسلامی ایران در عرصه‌های گوناگون از جمله استقلال سیاسی و فرهنگی و قدرت بازدارندگی گفت: ما باید در عین توجه به داشته‌ها و اندوخته‌های خود به ضعف‌های مدیریتی در داخل و مشکلات و نواقصی که وجود دارد نیز توجه داشته باشیم و از آنها غافل نشویم و اینگونه نباشد که چون دشمنی دشمنان وجود دارد پس به ضعف‌ها بی‌اعتنا باشیم.

ابراهیم رحیمی زنگنه گفت: خصلت میهمان‌نوازی کرمانشاهیان به هویت فرهنگی تاریخی آنها برمیگردد که از قدیم الایام پذیرای زوار امام حسین (ع) بوده اند.

سردار الهی گفت: 26 قطعه اشیاء باستانی در شهرستان دلفان کشف شد.

بهاروند گفت: سالن ورزشی مجموعه اردوگاه دانش آموزی کمالوند خرم آباد افتتاح شد.

یادواره شهدای مدافع سلامت تهران بزرگ صبح امروز در سالن همایش رازی دانشگاه علوم پزشکی ایران برگزار شد.