پنج‌شنبه 13 اردیبهشت 1403

اجتماعی خبرگزاری دانا

اجتماعی خبرگزاری دانا

سلمانی سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی یزد از ابتلای بیش از 3 هزار و 700 یزدی به کرونا در یک هفته خبر داد و گفت: 66 یزدی در هفته گذشته قربانی کرونا شدند.

این روزها مردم در حالی با کرونا دست و پنجه نرم می‌کنند که قیمت اقلام اساسی بازار قزوین سر ناسازگاری با فروشندگان و خریداران دارد.

محمد مهدی زاهدی گفت: انتظار می رود که مردم به ندای مقام معظم رهبری لبیک و پاسخ مثبت بدهند و به سفرهای تفریحی نروند و رعایت کنند تا این ویروس مخوف را بتوانیم مهار کنیم.

حدادزاده دادستان یزد نسبت به رعایت لزوم رعایت پروتکل‌های بهداشتی توسط هیئات مذهبی یزد تاکید کرد.

کمیته انضباطی فدراسیون جهانی فوتبال خبر از محکومیت مالی پرسپولیسی‌ها در پرونده سرمربی سابق‌شان داد.

همایش طلایه داران تبلیغ با حضور مسئولان هیئات مذهبی و عزاداری در سالن اجتماعات اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کهگیلویه برگزار شد.

مجید مالمیر گفت: خبر بازگشایی مدارس نیز بر روی قیمت کاغذ نیز تاثیر گذاشته است به گونه‌ای که در ماه‌های بازگشایی مدارس قیمت این کالا اوج چشم‌گیری داشته است.

رئیس سازمان زندان‌ها از بازدید رئیس دستگاه قضا از زندان اوین خبر داد.

رییس مرکز بهداشت سنندج گفت: وضعیت شهرستان از نظر بیماران مبتلا به کرونا بسیار وخیم بوده و در صورت عدم توجه به برخی مسایل با نبود تخت در بیمارستانهای سنندج مواجه خواهیم شد.

رقابت های قهرمان کشوری تنیس با ویلچر رده سنی امید به پایان رسید.

شهباز حسن پور گفت: اولین مشکل اساسی ما در استان، مسئله آب است که فریاد العطش مردم دیار کریمان در زمینه کم آبی بلند است و متأسفانه تاکنون جواب منطقی و قانع‌کننده‌ای از سوی وزارت نیرو داده نشده است.

نارگانی مدیرعامل باشگاه شهید قندی یزد با بیان اینکه تمام مسئولان استان به جد پیگیر حق شهید قندی یزد هستند، گفت: این حکم علیه شهید قندی ناعادلانه بود و اگر قصد تبانی داشتیم، فیلم بازی را منتشر نمی‌کردیم.

خدابخشی گفت: تکمیل پروژه‌های عمران شهری الیگودرز و ساماندهی پارک مرکزی شهر، رودخانه، آسفالت معابر، ساخت پارک ورزشی و تفریحی بانوان در اولویت است.

با شروع فصل گرما و خشک شدن منابع آبی روستاهای محروم بوکان، سپاه این شهرستان طی یک رزمایش بیش از 30 هزار لیتر آب شرب در پنج روستای بوکان توزیع کرد و این کارجهادی تا پایان مرداد ماه ادامه خواهد داشت.

سهیلا خسروی گفت: از ابتدای امسال 17 هزار و هشتصد و پنجاه و هشت واحد وارد استان شده است و کمبود خون و واحدهای خونی مورد نیاز استان از پایگاه های معین کشور و بیشتر از سمنان، بجنورد، بیرجند دریافت می شود.

عطاءاله اکبری گفت: پل ماشکید شهرستان مهرستان به طول 200 و ارتفاع چهار متر آماده بهره برداری شد.