پنج‌شنبه 13 اردیبهشت 1403

اجتماعی خبرگزاری دانا

اجتماعی خبرگزاری دانا

سخنگوی کمیسیون اصل نود مجلس با اشاره به ورود این کمیسیون به موضوع تصاویر منتشر شده از زندان اوین گفت: هیاتی از کمیسیون اصل نود از زندان اوین بازدید می‌کند.

سردار احمد اخوان گفت: مسئولان نظام سلامت کشور اعلام کردند بیمارستان های سیار تخصصی ویژه بیماران حاد تنفسی در غرب آسیا بی نظیر است.

محمد ابراهیمی ضمن تبریک سالروز بسیج اصناف، گفت: مهم‌ترین فعالیت در دست اجرا در این روز به پویش نذر نفس بر می‌گردد که بنا است در قالب رزمایش عاشقان ثارالله به اجرا گذاشته شود.

فرهاد رفیعی گفت: توسعه کشت‌های گلخانه‌ای در شهرستان شهرکرد یکی از راه‌های برون‌رفت از بحران کم‌آبی است که خوشبختانه تا کنون در این شهرستان گلخانه‌های زیادی تاسیس شده است.

سازمان هواشناسی از تداوم بارش‌های پراکنده در برخی استان‌ها و وزش باد شدید در نوار شرقی کشور تا پایان هفته خبر داد و اعلام کرد: آسمان بیشتر مناطق کشور تا روز شنبه آینده دارای جوی پایدار و صاف خواهد بود.

سخنگوی وزارت خارجه آمریکا با بیان اینکه ایرانی‌ها خودشان باید درباره موضوع بازگشت به مذاکرات وین صحبت کنند، گفت تمام تحریم‌هایی که علیه ایران وجود دارد، سر جایشان هستند.

ذاکری گفت: به دنبال فعل حسنه آزادسازی زندانیان به مناسبت روز پزشک به همت پزشکان و بسیج جامعه پزشکی یزد زمینه آزادی 5 زندانی فراهم شد.

مدیرعامل باشگاه آلومینیوم گفت: تا به این لحظه بنده به‌عنوان مدیرعامل باشگاه، هیچ نشستی با ویسی نداشته‌ام و هیچ مذاکره‌ای فی‌مابین انجام نشده و به طور قطع با فردی که به‌عنوان نماینده باشگاه با ویسی مذاکره کرده‌اند، برخورد خواهیم داشت.

نمایندگان مجلس امروز در حالی برای سومین روز به ادامه بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی می پردازند که تا کنون موافقان و مخالفان 5 وزیر پیشنهادی به بیان دیدگاه های خود پرداختند.

زالی با اشاره به همکاری خوب مردم و اصناف در تعطیلات اخیر گفت: تعطیلات 6 روزه میزان مراجعه بیماران سرپایی پایتخت را به زیر 20 هزار نفر رسانده است.

فریبرز کرمی گفت: از بیست و چهارم تا بیست و نهم مرداد ماه بیش از یک میلیون و 546هزار تردد در سطح محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه به ثبت رسید.

آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در گزارشی ادعا کرده است که ایران بیش از 200 گرم اورانیوم فلزی با غنای 20 درصد را تولید کرده است.

پیمان نامدار گفت: روز گذشته واکسیناسیون رانندگان تاکسی اینترنتی آغاز شد که با هجوم بالای متقاضیان رو به رو شدیم به طوری که امروز به صورت کشوری تزریق واکسن رانندگان تاکسی اینترنتی متوقف شد و تزریق باقی رانندگان در آینده اعلام می‌شود.

طرح «کوچه به کوچه عشق تو را جار می‌زنیم»، ویژه برنامه مداح اهل بیت حاج مهدی رسولی است که به دلیل شرایط خاص ناشی از شیوع ویروس کرونا هر روز با حضور در مقابل درب منزل یک شهید در محلات محروم شهر زنجان برگزار می‌شود.

آیت الله دری نجف آبادی گفت: آحاد مردم وظیفه دارند توصیه‌های مقام معظم رهبری را در خصوص مقابله با کرونا سرلوحه امور قرار دهند تا شرایط به حالت عادی بازگردد و همه باید آرایش دفاعی همه جانبه داشته باشند.

محمدرضا شیران گفت: وزارت بهداشت داروی فاوی پیراویر را نیز بر اساس نیاز استان ها و سهمیه ای که در نظر گرفته است می دهد که این سهمیه جوابگوی نیاز استان نیست.