پنج‌شنبه 13 اردیبهشت 1403

اجتماعی خبرگزاری دانا

اجتماعی خبرگزاری دانا

اردوی تیر و کمان نوجوانان و جوانان از فردا آغاز می شود

دبیر اسبق فدراسیون دوچرخه سواری گفت: امیدوارم فدراسیون دوچرخه سواری، علی نژاد و صالحی امیری پاسخ مکتبات من را جهت حضور در در انتخابات هیات رئیسه فدراسیون جهانی بدهند.

با وجود گرانی لجام‌گسیخته کالاهای اساسی در واپسین روزهای استقرار دولت جدید، رها‌سازی بازار از سوی متولیان کام دهدشتی‌ها را از خرید میوه تلخ کرده است.

وزارت امور خارجه چین اعلام کرد که آمریکا مسئولیت وخیم تر شدن شرایط در افغانستان را بپذیرد.

مراسم قرعه‌کشی مرحله نیمه‌نهایی رقابت‌های جام حذفی فوتبال ایران برگزار شد.

وزیر راه و شهرسازی در پیامی درگذشت علیرضا تابش، رییس فقید بنیاد مسکن انقلاب اسلامی را تسلیت گفت.

وزارت خارجه چین از تحریم هفت شخصیت حقیقی و حقوقی آمریکایی از جمله وزیر بازرگانی سابق این کشور خبر داد.

شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ، برنامه جدید خاموشی‌های احتمالی برق پایتخت از 26 تا 31 تیرماه را منتشر کرد.

آیت‌الله سبحانی با اشاره به اینکه قوه قضائیه امنیت قضائی و اقتصادی را در کشور فراهم کند گفت: دستگاه قضا مسیر تحول را با قدرت ادامه دهد تا موجب رضایت و خرسندی عمومی و افزایش سرمایه اجتماعی نظام شود

با توجه به خشکسالی اخیر در کشور، هر روز عملیات آبرسانی به مناطق نیازمند به آب توسط تانکر انجام می شود.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: پیگیری نحوه تخصیص و هزینه‌کرد بودجه‌های فرهنگی و اجتماعی در استان‌ها می‌تواند به عنوان یکی از کارویژه‌های مهم دولت سایه قرار بگیرد.

سومین جلسه ستاد بازی های پاراآسیایی جوانان - بحرین 2021 با حضور سه رئیس فدراسیون برگزار شد.

منتخب شورای ششم شهر تبریز گفت: نامه‌ای که من نوشتم کاملا شفاف بود و آن هم این بود که کسانیکه اخیرا وارد شهرداری شدند و یا بدون مجوز تبدیل وضعیت شدند جلویشان گرفته شود.

رئیس انجمن زالوی ایران با اشاره به اینکه پرزنت سازمان طب سنتی و سلامت رضوی در جلسه ای با آقای زئیسی، مورد حمایت رئیس جمهور منتخب قرار گرفت گفت: اخیرا در صنایع هایتک (High-tech) اقداماتی انجام شده که از اخذ بزاق زالو قرار است دارویی تولید کنند تا به صورت تزریق در بیماری های مختلف استفاده شود.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان، گفت: میزان حوادثی که در اثر قطعی برق به آتش نشانی اطلاع داده می‌شود در روزها متفاوت است و بستگی به مناطق مختلف شهر دارد، در مناطقی که ساختمان های چند طبقه و بلند مرتبه بیشتری وجود دارد، حوادث بیشتری رخ می‌دهد و تعداد امدادخواهان زیاد است اما روزانه به علت قطعی برق 70 تا 90 مورد حوادث در آسانسورها و ساختمان ها را شاهد هستیم.

مقام وزارت امور خارجه عربستان سعودی گفت که کشور ما پس از آغاز روند تولید فلز غنی شده اورانیوم توسط تهران نگران افزایش فعالیت‌های هسته ای ایران است.