چهارشنبه 12 اردیبهشت 1403

اجتماعی خبرگزاری دانا

اجتماعی خبرگزاری دانا

سرمربی گل‌گهر گفت: به سه امتیاز دیدار با فولاد بسیار نیاز داشتیم، ولی تساوی هم ما را در جدول نگه داشت.

وقوع انفجار در تاسیسات گاز طبیعی ایالت تگزاس آمریکا خساراتی به بار آورد و باعث آتش سوزی گسترده در این مجتمع صنعتی شد.

جمهوری آذربایجان از سرنگون کردن یک فروند پهپاد متعلق به ارمنستان در منطقه مرزی مورد مناقشه خبر داد و اعلام کرد این پهپاد مشغول عملیات شناسایی و جاسوسی بوده است.

روسیه رزمایش بزرگ دریایی خود را در دریای سیاه تنها دو روز پس از اتمام رزمایش مشترک ناتو آغاز کرد.

رئیس سازمان الحشد الشعبی سفر نخست‌وزیر عراق به ایران را نشانه روابط عمیق و منافع مشترک دو کشور توصیف کرد و گفت روابط تهران و بغداد در بهترین شرایط به‌سر می‌برد.

«شیخ خالد الملا» نسبت به تحرکات بقایای داعش در عراق هشدار داده و بر همبستگی برای مقابله با گروه های تروریستی در این کشور تاکید کرد.

نماینده دائم ایران در سازمان ملل متحد در توییتی نوشت: برجام به قطعنامه 2231 شورای امنیت، ضمیمه شده است و ایالات متحده برای اجرای هر دوی آنها وظایف قانونی دارد.

مقام ارشد دولت آمریکا با متهم کردن ایران به حمایت از «جنگ بی‌پایان» در یمن خواستار اعمال تحریم‌های جهانی علیه ایران شد.

محمود واعظی تصریح کرد: لغو تحریم‌های تسلیحاتی ایران، یکی از تعهدات مهم برجام است وبرجام بدون آن ادامه نمی‌یابد. حفظ برجام نیز به عهده 1+4 است.

جلسه هم‌اندیشی و هماهنگی مادحین و وعاظ کشور با وزیر بهداشت با حضور رئیس سازمان تبلیغات اسلامی تعدادی از خطبا و مادحین برجسته کشور در وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برگزار شد.

همزمان با آغاز مرحله دوم نهضت کمک مؤمنانه، کاربران شبکه‌های اجتماعی با استقبال از این موضوع با کلیدواژه‌های #کمک_مؤمنانه و #فقط_به_عشق_علی فضای مجازی را داغ کردند.

دکتر حسینچاری گفت: کشور ما می بایست در برابر دشمنی آمریکا بدون لکنت زبان حق خواهی کنند، در میدان رزم سر نترس داشته باشند و در میدان دیپلماتیک هم هوشیار عمل کنند.

این جابجایی مدیریت ها در حالی به زودی کلید خواهد خورد که تاکنون مناطق نفتخیز جنوب هیچ گونه واکنشی نسبت به این موضوع نداشته است؟!.

نماینده بویراحمد، دنا و مارگون با احضور در شهرداری یاسوج از روند راه اندازی مرکز کنترل ترافیک شهر یاسوج بازدید کرد و ضمن قدردانی از عملکرد شهردار یاسوج در جریان پروژه های ریز و درشت شهرداری قرار گرفت.

فتونیوز صبح زاگرس در این قسمت از عکس نوشته های خود به حضور روشنفکر نماینده بویراحمد، دنا و مارگون در شورای شهر یاسوج و انتقاد از بگومگو های آنان اشاره دارد.

مدیر کل تعزیرات حکومتی کهگیلویه و بویراحمد از کشف و ضیط البسه خارجی قاچاق در استان و محکومیت 3 میلیاردی این قاچاقچی در یاسوج خبر داد.