چهارشنبه 12 اردیبهشت 1403

اجتماعی خبرگزاری دانا

اجتماعی خبرگزاری دانا

چند هزار نفر از ساکنان قدس اشغالی با تجمع مقابل اقامتگاه نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی، خواستار استعفای وی شدند که در ادامه پلیس برای متفرق کردن آنها از توپ آب‌پاش استفاده کرد.

مربی تیم فولاد گفت: صد بار گل پرسپولیس را دیدم و این گل آفساید بود.

انفجار دو بمب در دمشق پایتخت سوریه که یک روز پیش از انتخابات پارلمانی به وقوع پیوست، یک کشته و یک زخمی بر جا گذاشت.

در مراسم تودیع و معارفه سرپرست فدراسیون پزشکی ورزشی، لوح تقدیر وزیر ورزش و جوانان، مدال قهرمان ملی مبارزه با کرونا و لوح سپاس فدراسیون به خلیلیان اهدا شد.

«مایکل لینک» گزارشگر حقوق بشر سازمان ملل متحد روز جمعه در بیانیه‌ای اعلام کرد، محاصره 13 ساله غزه از سوی رژیم صهیونیستی مجازات جمعی علیه مردم فلسطین است.

کتاب افشاگرانه «مری ترامپ» علیه دونالد ترامپ رییس جمهوری آمریکا در نخستین روزهای انتشارش حدود یک نسخه به فروش رفت که یک رکورد به شمار می‌آید.

"وال استریت ژورنال" گزارش داد: پنتاگون گزینه‌های خود را برای کاهش نظامیان آمریکایی در کره جنوبی در اختیار کاخ سفید قرار داده است.

کرملین جمعه اتهام انگلیس درباره دخالت در انتخابات پارلمانی این کشور در سال 2019 را رد کرد.

به گفته عضو کمیسیون برنامه‌وبودجه مجلس شورای اسلامی طرح دوفوریتی تأمین کالاهای اساسی از طریق کالابرگ به امضای 50 نماینده مجلس رسیده و یک‌شنبه در صحن علنی ارائه می‌شود.

سرپرست تیم فوتبال استقلال گفت: ایراد ناظر بازی با صنعت نفت آبادان برای رفتن فرهاد مجیدی به سکوی دیگر سختگیرانه بود.

مربی تیم گل‌گهر گفت: شرایط طوری که می‌خواستم با شهرخودرو پیش نرفت و از این تیم جدا شدم.

مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: فیفا اعلام کرده از آغاز پنجره نقل و انتقالاتی حق جذب بازیکن را نداریم.

سه تن از اعضای کنگره آمریکا لایحه ای را به این نهاد قانونگذاری معرفی کردند که هدف آن تحریم دولت ترکیه به بهانه خرید سامانه پدافندی «اس -400» از روسیه است.

سرمربی شاهین بوشهر گفت: شاهین مشکلات زیادی دارد و بیمار است.

تئاتر به معنای آنچه امروزه موجود است در نگاه اول پدید‌های وارداتی است، از همین رو برخی تئاتر را جزو معدود محسنات فرهنگ غرب به‌حساب می‌آورند که می‌تواند به توسعه فرهنگی بینجامد؛ اما آنچه در واقعیت امر اتفاق افتاده بیانگر آن است که چگونگی ورود تئاتر به فرهنگ ایرانی موجب بروز آسیب‌هایی شده است. این هنر در حال حاضر به‌سان مرکبی چموش و به‌عنوان یکی از دغدغه‌های مدیران فرهنگی و اصحاب هنر...

کمیته پزشکی فدراسیون فوتبال از بازبینی قوانین کنترل دوپینگ فیفا خبر داد.