چهارشنبه 12 اردیبهشت 1403

اجتماعی خبرگزاری دانا

اجتماعی خبرگزاری دانا

هواپیمای ماهان که از سوی دو جنگنده متخاصم مورد تعرض قرار گرفت، چاره ای جز کاهش ناگهانی ارتفاع نداشت.

نماینده روسیه در سازمان‌های بین‌المللی در وین گفت که گفت‌وگوی تلفنی رؤسای جمهور روسیه و آمریکا درباره ایران دلگرم کننده بود.

سازمان ایمنی حمل و نقل کانادا روز پنجشنبه خبر داد که تحلیل اولیه جعبه‌های سیاه هواپیمای سقوط کرده اوکراینی به پایان رسیده است.

هواپیمای ایرباس A310 خطوط هوایی ماهان که در ساعات پایانی پنجشنبه دوم مرداد مورد تهدید جنگنده‌های آمریکایی قرار گرفته بود، پس از تخلیه مسافرانش در فرودگاه بیروت، عازم ایران شد و لحظاتی قبل در فرودگاه امام خمینی (ره) به زمین نشست.

سخنگوی طالبان پیش شرط گفتگوهای آتی این گروه با دولت افغانستان را تکمیل فرآیند تبادل زندانیان عنوان کرد.

هواپیمای مسافری ماهان که ساعتی پیش مورد تهدید و مزاحمت جنگنده های ناشناس واقع شده بود پس از سوختگیری در فرودگاه بیروت به تهران بازگشت.

سرمربی تیم فوتبال سایپا گفت: در این فصل و این گرما بازی کردن برای دو تیم سایپا و شاهین واقعا سخت بود.

سرمربی تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر گفت: در یک صحنه که جا ماندیم گل خوردیم، بقیه بازی هم مالکیت توپ در اختیار داشتیم.

زلزله 4.4 ریشتری نهبندان در استان خراسان جنوبی را لرزاند.

مربی تیم فوتبال پیکان گفت: امیدوارم کسانی که اصرار داشتند بازی‌ها تحت هر شرایطی برگزار شود، الان به این نتیجه رسیده باشند که ممکن است تعدادی از ورزشکاران آینده‌شان را از دست بدهند.

دبیر کل سازمان ملل با انتقاد از نابرابری‌های اقتصادی و بهداشتی در جهان، گفت که کرونا این بی‌عدالتی‌ها را آشکار کرد.

پرسپولیس با کسب 2 امتیاز از 5 بازی باقی مانده جام قهرمانی خود را قطعی خواهد کرد.

امیر قلعه‌نویی پس از باخت مقابل پرسپولیس و تراکتور به‌نظر مقبولیت خود را بین هواداران سپاهانی از دست داده و با این شرایط در پایان فصل باید از اصفهان خداحافظی کند.

مردی با حمله به یک کلیسا در ایالت ویرجینیا با استفاده از چاقو 2 نفر را مجروح کرد و سپس با دو نفر که قصد بازداشت وی را داشتند، گلاویز شد.

وزیر آموزش و پرورش گفت: شروع سال تحصیلی از 15 شهریور می باشد ولی کیفیت شروع سال تحصیلی به صورت حضوری، غیرحضوری یا ترکیبی قابل تغییر است و این بستگی به وضع مناطق خواهد داشت.

رئیس کمیته ملی ستاد مقابله با کرونا با بیان اینکه فعلا هیچ یک از داروهای ضدویروس در بازار، به طورقطع از بین برنده کووید 19 نبوده اند، گفت: رمدسیویر در مرحله اول اولیه کرونا موثر است.