چهارشنبه 2 خرداد 1403

اجتماعی خبرگزاری دانا

اجتماعی خبرگزاری دانا

«مصطفی الکاظمی» نخست وزیر عراق شامگاه پنجشنبه در دیدار «ژان ایو لودریان»، وزیر امور خارجه فرانسه گفت که بغداد آماده همکاری با همه کشورهایی است که از صلح و ثبات حمایت می‌کنند.

بانک مرکزی از تامین 36 هزار میلیارد تومان کسری بودجه دولت بدون خلق نقدینگی جدید و از طریق انتشار اوراق بدهی خبر داد.

برابری انسان‌ها در پیشگاه حکومت، یک امر عقلانی است. هر فردی که در سرزمینی زندگی می‌کند، به اندازه دیگر افراد حاضر در آن جامعه، حق زندگی، برخورداری از امکانات و رفاه اجتماعی را داراست. پس نمی‌توان با بهانه‌هایی همچون ضعف بنیه اقتصادی یا سکونت ناگزیر در قسمت‌هایی از خاک وطن، او را از چرخه دریافت خدمات محروم کرد.

بانک مرکزی اعلام کرد در هفته گذشته هیچ سفارش فروش اوراق بدهی دولتی از طرف بانک‌ها دریافت نکرده است که نشان‌دهنده کفایت نقدینگی در بازار بین‌بانکی است.

برادرزاده رئیس‌جمهور آمریکا در مصاحبه‌ای ضمن انتقاد از دختر عمویش گفته او بر خلاف گزارش‌های برخی رسانه‌ها هیچ اثر اصلاحی روی رفتارهای دونالد ترامپ ندارد.

منابع رسانه ای اعلام کردند که پدافند هوایی ارتش سوریه یک فروند پهپاد ناشناس را در آسمان استان «حماه» هدف قرار داده است.

بعد از انتشار ویدیوهایی توسط ضد انقلاب خبرنگار رهیاب ویدیویی از همین لحظه خیابانهای بهبهان منتشر کرد که نشان از امنیت کامل شهر و کذب بودن ادعای ضد انقلاب دارد.

مربی تیم ذوب‌آهن گفت: تا زمانی‌که فوتبال انجام شد، بازی خوب و جوانمردانه بود اما بازی به وقت‌کشی رسید و داور کاری نمی توانست بکند.

معاون حقوقی و امور مجلس بانک مرکزی گفت: بانک مرکزی با محاکم قضایی برای پیگیری تخلفات عده‌ای معدود از کارکنان این بانک، همکاری نزدیک دارد و خواستار برخورد قاطعانه با تخلفات نیز هست.

با شروع موج دوم شیوع ویروس کرونا در تهران، استفاده از ماسک در مکان های پر ازدحام و مسقف اجباری شده است.

بسته بندی و آماده سازی 1000 بسته معیشتی در حوزه علمیه منصوریه شیراز برگزار شد.

از دیدن این تصاویر لذت ببرید...

زیستن در جهان رسانه‌ای شده، به شکل‌گیری ادراک متفاوتی از زمان طبیعی پدیده‌ها می‌انجامد. در جهان سینما، فاصله لحظه آشنایی تا لحظه ازدواج، کمتر از نود دقیقه است، حال آنکه زمان طبیعی این رویداد به مقیاس ماه و سال است.

حتما شما هم طی چند سال گذشته، همواره دغدغه گرانی مسکن اجاره‌ای خود را داشته‌اید و می‌دانید که گرانی مسکن اجاره‌ای بیش از همه، فشارهای بیشتری را بر گرده طبقه ضعیف و محروم جامعه وارد کرده است. چه بسیار خانواده‌هایی که به علت گرانی مسکن اجاره مجبور به حاشیه‌نشینی شده‌اند.

بر اساس نظرسنجی سراسری دانشگاه کوئینیپیاک، جو بایدن نامزد دموکرات‌ها در انتخابات ریاست‌جمهوری 2020 آمریکا 15 درصد از رقیب جمهوری‌خواه خود پیش است.

باشگاه پرسپولیس با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد: متاسفانه امروز چند سایت خبری و خبرگزاری در خبری کذب اعلام کردند که پرسپولیس از سه پنجره نقل و انتقالاتی محروم شده است. این خبر از مصادیق بارز نشر اکاذیب و تشویش اذهان عمومی بوده و دارای عنوان مجرمانه است.