چهارشنبه 12 اردیبهشت 1403

اجتماعی خبرگزاری دانا

اجتماعی خبرگزاری دانا

یکی از مهم ترین مراحل راه اندازی فست فود انتخاب تجهیزات مناسب، خرید تجهیزات آشپزخانه صنعتی با کیفیت، طراحی و چیدمان تجهیزات فضای آشپزخانه فست فود با رعایت اصول ارگونومی و موارد ایمنی است.

قطعی های شبانه در شهر چوار مشکلاتی را برای مردم به وجود اورده است، این شرایط در حالی است که ماه های گذشته سد مهم گلال برای رفع مشکل کم آبی چوار و روستاهای بخش اطراف با دستور رئیس جمهور افتتاح شد.

صبح امروز، هفتم مردادماه 1399، بدرالزمان قریب، عضو پیوسته فرهنگستان زبان و ادب فارسی و زبان‌شناس و استاد دانشگاه، در سن 91 سالگی درگذشت.

سرهنگ محسن عربی با اشاره به انتشار فیلم برخورد قانونی یک مامور وظیفه شناس در شبکه های معاند گفت: این فیلم سو استفاده از یک برخورد قانونی و دروغ مجازی است.

آمریکایی‌ها مثل همیشه با دروغ‌پردازی‌های خود ادعا کردند، به قصد رصد هواپیمای ماهان نزدیک شده‌اند اما آنچه که رخ داد با توجه به فناوری‌ها و تکنولوژی‌های موجود، نیازی به حضور فیزیکی هواپیما‌های نظامی آمریکا برای رصد، کنترل و پایش نبوده است.

سازمان بسیج مستضعفین در مراسم امضای تفاهمنامه همکاری با وزارت راه و شهرسازی گفت: با رویکرد حل مشکلات مسکن مستضعفان اعلام آمادگی می‌کنیم که در چارچوب سیاست‌های جمهوری اسلامی و وزارت راه و شهرسازی برای حل مشکل مسکن مردم محروم تمام ظرفیت خود را به کار بگیرد.

با بالا گرفتن تب احتمال جدایی علی جهان از تیم انگلیسی، رسانه‌های هلندی و بریتانیایی دست به کار شده‌اند و او را به یکی از بزرگ‌ترین تیم‌های کشور لاله‌های نارنجی لینک کرده‌اند.

مدیرکل تعاون و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش گفت: تسهیلات کم‌بهره جدیدی را در سر فصل مرابحه و مسکن برای فرهنگیان سراسر کشور، ابلاغ کردیم.

دادستان کل کشور گفت: مجموعا 13هزار و 300 هکتار در حوزه تصرف اراضی ملی و منابع طبیعی و تغییر کاربری غیرمجاز به بیت المال اعاده شده و 39 هزار و 700 هکتار از سواحل آزادسازی صورت گرفته است.

نایب رییس کمیته ملی المپیک گفت: آرش میراسماعیلی هم کاندیدای ریاست کمیسیون ورزشکاران است و کاندیداتوری او مشکلی ندارد.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان چهارمحال و بختیاری گفت: در 4 ماهه نخست امسال جهیزیه کامل 55 نوعروس خانواده مددجویان تهیه و به آن‌ها اعطا شد.

رسانه در اردبیل و شهرهای استان، معمولا با نام انتخابات و ایام برگزاری آن گره خورده است و نماینده ای سراغ نداریم که از این ابزار برای گزارش لحظه به لحظه به افکار عمومی و یا اعلام موضع دقیق درباره وقایع مرتبط با شهروندانش بهره برده باشد.

منافقین سرپل ذهاب را تصرف کردند حتی مجروحینی که در درمانگاه شهر بستری بودند هم به طرز فجیع به شهادت رساندند و هدف بعدی کرمانشاه بود و در حال حرکت به سمت کرمانشاه، مستانه سرود می‌خواندند شعار می‌دادند امروز کرمانشاه فردا تهران.

«سعدالله زارعی»، کارشناس مسائل غرب آسیا نقش ایران در عراق را تقویت کننده استقلال سیاسی این کشور دانست و تاکید کرد: اگر نقش سیادت بخش ایران نبود، هنوز همان حاکم آمریکایی در عراق حکومت می‌کرد.

گاهی انتصابات به جایی می رسد که اگر یک مسئول به آقازاده خود یک مقدار پول بدهد حتی اگر آن پول چند صد میلیونی هم باشد باز هم ضررش برای عموم جامعه کمتر از آن خواهد بود که این آقازاده پستی را تصاحب کند که از هر جهت علمی به آن ندارد و ظلمی برای مردم خواهد بود.

یک فعال بازار خودرو معقتد است ایرانیان نسبت به سال های گذشته به میزان بیشتری از خودروهای شخصی استفاده می کنند و همین افزایش تقاضا تعادل بین عرضه و تقاضا را با مشکل مواجه کرده است.