چهارشنبه 2 خرداد 1403

اجتماعی خبرگزاری دانا

اجتماعی خبرگزاری دانا

فرماندار شهرستان کهگیلویه گفت: تعطیلی کلیه تالارها و باغ ها تا اطلاع ثانوی از امروز اجرایی خواهد شد و برای اجرای این امر به ادارات متولی موارد لازم ابلاغ شده است.

آرمان ما محو رژیم جعلی و غاصبی است که بدترین جنایات بشری را انجام داده است. بهتر است در فکر تکمیل و حراست دیوارهای بلند و بتنی باشید که اطراف خود کشیده‌اید تا فرزندان اسلام، نفس شما را نگیرند.

سرهنگ مهراب کاظمی از کشف95دستگاه مودم خارجی قاچاق به ارزش950میلیون ریال در شهرستان بندرلنگه خبر داد.

جهان الدینی گفت: روز گذشته مقارن ساعت 17 در حین تخلیه بنزین یک دستگاه تانکر حمل سوخت به جایگاه عرضه سوخت نساج در شهر گروگ منجر به انفجار و آتش سوزی شد.

فرمانده نیروی دریایی ارتش با سفر به استان آذربایجان شرقی با همسر و خانواده ناواستوار یکم شهید عادل قاسم زاده از شهدای حادثه شناور کنارک دیدار و گفتگو کرد.

فدراسیون جهانی بسکتبال تعلیق‌های رویدادهای مختلف این رشته را ملغی اعلام کرد.

قیمت هر قطعه سکه طرح جدید امروز افت 115هزار تومانی را ثبت کرد ولی در بازار ارز هر دلار آمریکا با افزایش 300 تومانی به 22هزار و 552 تومان رسید.

با افزایش مجدد آمار ابتلابه کرونا ویروس و فوتی های ناشی از این ویروس در سراسر کشور، از روز 15 تیرماه استفاده از ماسک در تمامی اجتماعات اجباری شد.

دبیرکل کمیته مرکزی جنبش فتح کنفرانس این جنبش با حماس جهت مقابله با طرح الحاق کرانه باختری از سوی رژیم صهیونیستی را برای دشمنان ملت فلسطین تکان دهنده و شوکه کننده توصیف کرد.

گزارش سازمان ملل متحد در مورد غیرقانونی بودن ترور شهید سپهبد قاسم سلیمانی موجب خشم آمریکا شد.

وزیرکشور بابیان اینکه اولویت امسال وزارت کشور معیشت، امنیت و سلامت است، اظهارکرد: در یکسال باقی مانده دولت باتوجه به مشکلات ناشی ازتحریم ها و شرایط کرونا شرایط اقتصادی خوبی را تجربه نمیکنیم.

فرمانده ستاد مقابله با کرونای تهران ویروس کرونا را بسیار مخرب، ناشناخته و خطرناک توصیف کرد و گفت: اپیدمی مانند جنگ است تعارف بردار نیست.

معاون اول قوه قضائیه با بیان اینکه کسانی که ثروتی را به طریق نامشروع کسب می‌کنند، آنرا به بیت المال یا صاحب آن برگردانیم، گفت: اگر ثروتی توسط فردی به صورت نامشروع کسب شد، قابل تحمل نیست.

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی اعلام کرد: به موجب توافق و مصوبه اخیر وزرای علوم و بهداشت، فرزندان اعضای هیات علمی نمی توانند رشته تحصیلی خود را تغییر دهند.

کاربران عراقی در توئیتر با انتشار تصاویری از مقام معظم رهبری و آیت الله سیستانی در کنار یکدیگر بر حمایت از مراجع عظام و مخالفت با آمریکا تاکید کردند.

نصراله سجادی گفت: IOC دو سال قبل از المپیک نامه‌ای را به کمیته های ملی المپیک می نویسد تا ورزشکارانی که شانس حضور در المپیک و از نظر فنی استاندارد بالا دارند را معرفی کنند.